Gå til innhold

Takk gud for klementiner! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

klara meg rett og slett ikkje uten, så er evig takknemmelig for at det er sesong for klementiner no ;)

andre som har fått sugen på enkelte ting? syns det er morsomt kor kroppen på en måte kreva enkelte ting som vi berre ikkje klara oss uten :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på denne...er rene redningen mot kvalmen!

Skrevet

Heilt sant!:) no er eg heldigvis ikkje så veldig kvalm endå, men rekna med det kjeme etterkvert! :|

Skrevet

Hehehe artig =))

Jeg har det egentlig litt motsatt jeg da. Har ikke lyst på noe, ikke noe spisenes i det hele tatt... Må liksom tvinge meg til å spise litt innimellom. Blir kvalm bare jeg tenker på sjokolade. Tok en peppermyntedrops i går, smakte såpe!! Jeg elsker egentlig disse dropsene.

Skrevet

Kokte rødbeter, kan ikke leve uten! Og clementiner ja! Og Bris! Og tyrkisk peber, men de prøver jeg å holde meg langt unna ;-).

Skrevet

Mandariner/klementiner for min del og;))

Sjokolade frister lite

Skrevet

Joda, sitter i skrivende stund og trykker i meg 2 klementiner. NAM NAM!

Skrevet

Det eneste jeg har virkelig lyst på er, som flere her, clementiner (og appelsiner), men det er det som gjør meg absolutt mest kvalm. Akkurat sånn var det under forrige sv.sk også.

Skrevet

Nei sjokolade (i alle former) som jeg egentlig elsker, frister ikke särlig om dagen. Tar jeg först en bit kan det av og til väre godt, men har ingen spesiell lyst å kjöpe det.

Clementiner er godt, men ikke fått noe skikkelig sug akkurat.

Mye kvalm, så i blandt gjör bare tanken på mat -selv ting jeg egentlig liker, meg dårlig.

Men ting jeg ofte får lyst på...ristet bröd med lagra ost, havregröt med eplesyltetöy, juice av alle slag! Har så lyst på juice. Av og til brus og, men det er noe jeg sjeldent kjöper både nå og til vanlig.

Enkelte typer chips er også veldig fristende -tortilla, peanöttringer og pringles extreme! Nam nam... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...