flypapir Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Minstemann blir to år om noen mnd og har de siste dagene tisset på potta flere ganger. Jeg har store planer om å seile på denne tisse-bølgen, så lurer derfor på hvor ofte jeg bør sette han på potta/doen? Tenker å belønne han med klistremerker, noe han er veldig glad i..
Lemonia Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Vi var nok litt late, så det ble bare potte før morgenstell, etter middag og før kveldsstellet. Rundt 22 mnd begynte han å si i fra selv når ham måtte bæsje (ikke alltid, men ofte), så da sluttet vi å sette ham på do til faste tider, men spurte ham heller innimellom om han måtte på do.
Amanda, ung mamma93 Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Datteren min sier eller viser når hun vil på do.. somregel etter hvert bleieskift... men hun liker bare å sitte der, hun vil ikke tisse eller bæsje på do, hehe... menmen det kommer seg vell etterhvert.. Tror ikke det er noe fasit på hvor ofte du må ta han på do..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 etter soving og etter måltid og spørr inneimellom disse om han må tisse/bæsje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå