Junifrue Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Ser det er en lignende tråd her inne, men ikke helt samme situasjonen. Min far vil gjerne ha meg med hjem til østlandet for å feire nyttår sammen med han og søsknene mine. Jeg vil da reise sammen med han med bil (6-7 timer), være der en uke og så fly hjem igjen. Flyturen er på maks 2 timer. Min samboer syns det er "teit av meg" å reise så tett oppunder fødsel. Har bekkenløsning, så sliter med å gå mye, noe som han bruker som et argument, men blir kjørt til flyplassen og henta når jeg er framme så er ikke med på den... Så er det blodpropp, stress, "komplikasjoner", men egentlig ikke noen håndfaste argumenter, bare at det er "teit". Hva syns dere? Er jeg teit som vil reise? Jeg har forresten reist mye med fly, så ser ikke på det som en stressfaktor i det hele tatt...
Gjest Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det er bare å reise, vil heller si at argumentene mot er "teite"... Vis ham sidene til Norwegian eller SAS, der reglene for gravide står du. God tur !! )
Blt Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg var på en totimers flytur da jeg var ca 35 uker på vei. Jeg har også bekkenløsning,og det var litt ubehagelig å sitte i flysete, men siden det ikke var så langt gikk det greit. Det kan kanskje være en ide å ta med en ekstra pute å sitte på hvis du er plaget av bekkenløsning (det tenkte ikke jeg på). Ellers var det ikke noe problem. Er enklere å reise med fly nå, enn etterpå med en liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå