Novadona Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg har et gull som lettest sover videre etter amming, når jeg legger han rett ned. Dersom jeg raper han, våkner han gjerne og da tar det et par timer før han vil sove... Dersom jeg legger han ned, sover han fra 2 til 4 timer. Han virker ikke å være plaget med noe særlig luft. På dagen raper vi alltid, og den kommer ofte etter noen minutter...
Siljev85 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 samme her, og så lenge han ikkje virka plaga av at han ikkje blir rapa, så hadde eg lagt han ned uten
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Hvis han ikke plages er det ikke noe problem å la være å rape han. Jeg sluttet etterhvert å rape på dagen også fordi vi hadde lite luftproblemer.
Tingenes Herre Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Min jente raper også etter hvert dag-måltid. Men på natten lar jeg det være. Hun har litt luft i magen, men plages ikke nevneverdig. Hun våkner og vil ikke sove igjen dersom jeg løfter henne opp. Og mamma vil zzzzzove...... :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Frøkna her raper etter hvert måltid på dagen. Men om natta lar jeg vær og "riste" a for og få opp en rap.. Ikke noe problemer med og skippe den rapinga om natta
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jenta mi har kolikk og plages tidvis med luftsmerter. Hun våkner også hvis jeg tar henne opp for å rape, så hvis vi skal få oss en blund på natten lar jeg noen ganger være å få henne til å rape.
Novadona Skrevet 28. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2010 Hmm, virker som det er jengs at man dropper nattraping da, det var godt på samvittigheten Ha en knall og kald søndag alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå