Gå til innhold

Kan det være babyen jeg kjenner fra utsida magen nå - 19 uker?

Anbefalte innlegg

I går da jeg hadde lagt meg, følte jeg nesten at jeg fikk en kynner, men da jeg klemte litt på magen min, var den kun hard på midten, ikke på sidene. Mannen kjente å og sa at det sikkert er babyen som har lagt seg med ryggen til eller no, for plutselig ble det mykt igjen...

Hva tror dere? Den begynner jo å bli stor da, den lille babyen...kan det være ryggen eller stompen eller no vi kjente? For en fantastisk opplevelse å kunne få sjansen til å virkelig kjenne sitt eget barn leve inni magen altså!!!

Fortsetter under...

Det kan være babyen, men jeg opplevde ofte på den tiden at magen ble myk igjen når jeg hadde vært på do ;-). Imidlertid var det allerede i uke 20 som man kjente tydelig spark på utsiden, så det er nok ikke utenkelig :-)

Hei :)

Jeg kjenner masse spark fra utsiden og kan se sparka og av og til...men detter her harde partiet var liksom fra navlen og nesten ned til rett over skambeinet...jeg følte ensten at vi kjente langs hele ryggraden til babyen altså...også samtidig var det helt mykt på begge sidene liksom. Vanslkelig å forklare godt, men...

Takk for svar :)

Annonse

Jeg opplever dette stadig vekk..spesielt om morran, når jeg ligger utstrekt. kan liksom kjenne at noe beveger seg (strammer på en måte) i magen, så blir den hard og buler ut. Enten på midten eller på ene siden - litt ettersom ;)) Det er kjempegøy!!! Så det er nok babyen ja :) Jeg er 20+3 nå, og har opplevd dette iallefall 3 uker, og det har blitt oftere og oftere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...