Gå til innhold

På mandag skal jeg til gyn å sette inn spiral!! HJELP :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg noe helt forferdelig, da jeg har hørt så mange si at det er såå vondt å sette inn..! å her var det heller ikke vanlig fødsel, men keisersnitt.. så det er nok ganske trangt oppi der.. :( Noen med gode erfaringer fra det å sette inn spiral så jeg kan få tanken over på noe annet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satte inn spiral etter første fødsel, og skal gjøre det nå også. Synes ikke det var nevneverdig vondt, kjente litt ubehag akkurat når legen satte den på plass, og hadde lette mens-smerter resten av dagen. Men absolutt ikke vondt, hadde ikke behov for smertestillende.

Skrevet

Jeg syntes ikke det var vondt i det hele tatt. Satte den inn 6 uker eter fødsel og hadde fremdeles sting. Men merket ikke noenting :)

Skrevet

Kjære du! Ikke noe å grue seg til ;-) var ikke vondt, og så vidt jeg husker - ikke ubehagelig en gang! Fort gjort bak en port, bare litt mensmurring og småblødninger.

Skrevet

jeg gruet meg også veldig, men det gikk meget smertefritt! Kjente ingenting når den ble satt inn, litt menssmerter etterpå bare.. :)

Går så fint atte!!

Skrevet

Første gang jeg fikk spiral gjorde det vondt, men det var før jeg fikk barn. Fikk neste spiral 8 uker etter fødsel, skjønte ingenting når legen sa at hun var ferdig, for jeg kjente det jo ikke. Og jeg hadde også ks.

Så du skal se at det nok går veldig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...