Gurine Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Har truffet en mann på nett, foreløpig bare chatter vi og sender sms, men vi flørter masse, og må innrømme at det kiler litt i magen. Har pratet om å møtes og drikke kaffe en dag. Men fornuften min sier at en sliten trebarnsmor ikke har noen sjans her, og avstanden blir også litt stor... Kan du se noe om oss? Er det noen vits å håpe? Jeg: 18.11.75 Han: 12.12.69
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 hei, det første jeg tenker er; hvorfor ikke??? Seff kan du ha sjans;) og om det så bare blir en liten flørt så fortjener du det i hverdagen.. du er litt fanget i den og litt redd for å hoppe i det som kan vere bra for deg...så jeg mener absolutt at du bør gripe sjansen..hva har du å tape?? NÅr jeg så på nicket ditt så så jeg veldig gode mnd i jan og februar så jeg tror nok definitivt at det kan ligge noe bra her.sånn jeg ser d så blir d nok litt roligere nå i jula med tanke på barna osv.. har han også barn?? Fikk en følelse av d men jeg er ikke helt sikker... jeg vil si, Grip sjansen;) den som intet våger, intet vinner... MAsse lykke til:) klem:)
Gurine Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Tusen takk for svar Ja han har to tenåringsgutter som han har for det meste, de er bare av og til hos moren. Og jeg har tre jenter mellom 2 og 9. Kjenner at han gjør meg godt i hverdagen. Han får meg til å smile Men er nok litt redd for å kaste meg ut i det. Og litt redd for at han skal synes jeg er påtrengende og "desperat". Men samtidig er jeg redd for at dette skal dabbe helt av uten at vi får mulighet til å treffes og se hva som skjer.. Det er litt skummelt.. Men... får jeg sjansen så vil jeg nok treffe ham, han virker veldig god og snill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå