Gå til innhold

Fortelle det som en ekstra julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen synspunkter på dette med tidlig UL? Har så gjerne lyst å fortelle det til de vordende besteforeldrene til jul... men lille-julaften er vi 9+1 (Er 5+1 idag). Er det noen som vet om man ser "noe" på skjermen allerede da? =) Eller om det i det hele tatt er for TIDLIG å si det??? Kunne tenke oss å pakket inn UL-bildet på en eller annen måte - frå julenissen såklart! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg var på utvendig ultralyd når jeg var 8+6 og fikk to kjempe fine bilder.

Jordmor sa at det var noen ganger det var vanskelig å se hvis man hadde litt bakovervendt livmor, men ellers skal man kunne se..

Vi så klart å tydelig en aktiv liten krabat:D

Lykke til :)

Skrevet

Eg ska på tidlig UL når eg er 6+1 for å se om det er et SK som har en sjangs til å vare.. Syns det hørtes tidlig ut, men dei veit vel ka dei driver med :) Så vil tru dei hvertfall kan sjå det i veke 9 :)

Skrevet

vi var på ultralyd forrige fredag. var da 8+1 vi så ett lite foster og ett hjerte som banket. fikk ett par fine bilde med hjem.

Legen som tok UL sa at nå som vi har sett hjerte slå og alt så bra ut så var det 5% sjanse for at noe skulle gå galt.

når hadde du tenkt å ta UL?

Skrevet

hvor mye betaler dere for ekstra tidlig ul?

Skrevet

Vi betalte 300kr hos Jordmor:)

Skrevet

Var på ul i uke 8-9 sist og det var ikke antydning til noe menneske, men så en liten reke med bankende hjerte.

Skal til samme tid nå også.

Dvs ul 21. desember, ser alt bra ut så forteller vi på julaften ja:-)

Vi får det på Riksen, betaler ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...