Gå til innhold

Haha, morsom drøm.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag alle sammen:)

Ei venninne av meg fikk sin bebi i gårkveld, og kjente jeg ble så misunnelig, og fikk ikke sove. Da jeg lå i senga og vrei meg frem og tilbake i 2,5 timer, tenkte jeg på hvordan lille jenta hennes så ut, samtidig som jeg tenkte på at jeg håper at det virkelig er min tur snart!

Da jeg endelig fikk sovet, hadde jeg er skikkelig rar drøm. Vi var på vei til fødestua og jeg hadde en gigantisk stor mage, så legene syntes det var rart at det bare var EN bebi og ikke to eller fler inni der, så de ville ta en UL før noe mer skjedde. Da fikk vi vite at det var to der inne, og vi måtte plutselig ta keisersnitt. Men da min mann og jeg plutselig byttet plass, og han var den gravide og lå i sengen på vei inn til operasjonstua UTEN en gravidmage.. Magen hans var akkurat som før, så hvorfor skulle de kutte i han får å få ut bebiene våre?:s Jeg gikk frem og tilbake til jeg fikk min store sønn i armene, han kunne gå, han hadde tenner og han kunne snakke. Og plutselig kommer det fra han "Mamma, pappa lukter skikkelig råttent vondt inni magen!" jeg viste jo ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Vi fikk en jente også, og hun var like stor, hadde tenner, kunne gå og snakke hun også.. Også hadde kjempe søtt krøllete hår:) Vi fikk jo en jente mer enn hva vi hadde trodd, så alt kom jo som ett sjokk. Og sykehuset lå vist bare i bunnen av bakken hvor vi bor, så det var gå avstand. Jeg løp opp denne bakken og ringte til mamma å sa at hun måtte ta en tur til byen for meg.. Hun måtte kjøpe noe rosa tøy, hårstikk og ett rosa fleecteppe som var lik det vi hadde (Bare det vi hadde var blått).. Jo, så måtte hun kjøpe ei tvilling vogn, fordi begge fikk jo ikke plass i denne bag vogna vi hadde kjøpt.

Det var jo litt rart at det plutselig kom to "bebier" fra min mann, som var like store som 1 åringer, og var like flink som en 4 åring til å snakke :/ Har hatt en lignende drøm bare der byttet jeg ikke plass med min mann, og jeg fødte en ape, som ble til en nydelig jente etterhvert.

Syntes det er ganske ille jeg, har drømt så mye om jente bebier så jeg har kanskje litt på følesen av at han som tok UL på meg har sakt feil kjønn.?

Håper jo ikke det, er jo så innstilt på å få en gutt som ligner litt på pappaen sin^^,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, fortell gjerne om apedrømmen også, for den hørtes nesten enda bedre ut ;) Har ikke drømt noe som helst av merkelige ting dette svangerskapet, men har mye merkelige tanker og engstelser i våken tilstand da...

Får håpe for din del at de ikke har tatt feil på UL, da, ellers så er det ikke SÅ hårreisende å kle på en jente blå ting ;)

Skrevet

Hehe, nå er jeg jo egentlig veldig dårlig til å fortelle da;) Sånn sett har jeg faktisk kjøpt veldig mye brunt og tror bare jeg har ett par plagg som er skikkelig gutt, ellers så er kanskje noe av sengetøyet litt guttete, men er så absolutt ikke verdens undergang om det kommer ei jente:) Kommer nok bare til å få litt skjokk;)

Ganske lenge siden jeg hadde den apedrømmen da, så husker den ikke helt sånn som den var, men den var så absolutt MERKELIG!

Det begynte med at jeg fødte i sofaen i stua til foreldrene mine, og denne sofaen var sånn at hele nabolaget kunne se meg inn gjennom vinduene. Så var det venninna til mamma som liksom var "jordmora". Stefaren min og kompisen hans som er sammen med mammas venninne sto på plenen i hagen og skikket på fødselen gjennom vinduene:/ Syntes nå dette var veldig merkelig. Og dyne trekket var med blomster og sommerfugler på, litt barnselig fra Ikea. Da denne jenta plutselig kom 3,5 mnd for tidlig, hadde hun ape føtter og ape hender med hår på, hun hatte ett par tenner, og hun kunne snakke (Bombe). Jeg sa til henne at vi hadde tenkt på navn, men siden hun kunne snakke så kunne hun være med og velge navn, litt av grunnen til at hun fikk velge også var fordi jeg regnet med at hun kom til å dø ganske fort, så sa jeg at vi hadde tenkt på Olea. Så kom det fort "Jaah, da vil jeg hete Olea Isabell", ganske spydig fra den lille munnen. Jeg fikk jo helt skjokk fordi det er det navnet vi skal ha om vi noen gang får jente. Og det var jo helt utrolig at en helt nyfødt bebi kunne snakke og være så utrolig spydig.!

Litt etter dette kom vi på at vi manglet jo en hel haug med ting til henne, hun hadde ikke tøy, ikke seng, ikke dyner, bleier eller noen ting. Det eneste vi hadde var vogn og noen tepper som mamma hadde på loftet etter meg og mine søsken. Fikk jo låne dette, og da kvelden kom la vi henne i vognen med noen tepper og gulpekluter som dyne. Da jeg voknet på morgenen hadde jeg glemt at jeg hadde født ettermiddagen før, og gjorde som vanlig. Gikk opp på kjøkkenet og laget frokost og satt meg på dataen får å lese avisa. Da jeg plutselig fant ut av at den lille magen min var vekke løøøp jeg ned igjen, og skikket forsiktig opp i vognen da jeg trodde hun hadde død mens hun sov. Men da fikk jeg slengt i fjeset "Ja, det var faen mæ på tide, at du kom.!".. Atter en gang fikk jeg skikkelig hakeslet og vi måtte skynte oss til senteret får å få kjøpt det vi trengte til henne.. Der traff vi mange kjens folk og alle syntes hun var skikkelig skummel.

Litt senere i drømmen, var jeg med på å finne en bondegår der de kunne ha neste sesong av farmen, da hadde lille jenta på seg en kjempe søt stor rosa dress, og hadde ei kjempe søt lue. Hun hadde fått fine normale menneskehender og ben, og var ikke spydig lengre:) Heldig vis var det en lykkelig slutt på denne drømmen også:)

Skrevet

jeg ler så jeg griiiner!!!! :D kan ikke forestille meg hvordan du følte deg da du våknet etter disse drømmene!?! hehe. virkelig underholdende da! men hadde det vært mine drømmer så hadde jeg nok ikke bare ledd heller.. :S tror jeg hadde blitt skikkelig redd jeg. :S men var virkelig underholdende å lese!

Skrevet

Du kan jo si det sånn at jeg har tenkt mye på dette i ettertid, og jo det er litt skremmende!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...