Gå til innhold

Mange barn og alder på deg og barna?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei eg er 27 og venter nr 3 i januar. Har 2 gutter fra før 8 år og 5 år.

Skrevet

heisan :) så mange som har flere barn :) må si jeg har følt meg litt alene ... hehe er 27 år. har en datter på 9år. en datter på 6,5år en gutt på snart 5år og en gutt på 2,5 år... vi venter gutt i slutten av jan...så vi har nr 5 på vei :)

Skrevet

Oiii!! :D Trodde ikke det var så mange med flere barn nei.. Trodde jeg var nokså ensom om å ha et ønske om et barn til..

Er 28 år og har tre barn, yngste er nå 5år og eldste er 10år. Og jeg er veeeldig klar for en baby! Ikke helt fått med meg mannen enda, desverre. Men jeg er veldig klar, sett på mammaklær/babyklær/vogn/bil++ :P

Og ekstra godt var det å se at det var mange mødre med like "mange" barn som meg! ;)

Gratulerer til alle dere som er gravide! Håper jeg kommer etter om ikke alt for lenge.. ;)

Skrevet

Er 29, har ei jente på 8 år og ei jente på 4 år. Venter nr. 3 i april -12

Skrevet

Hei..

Eg er 27 år og har 2 gutter 8 år og 5 år venter nr 3 i januar :-)

Skrevet

Er 32 år og har to gutter på 3,5 år og 1,5 år. Håper på en tredjemann innen rimelig tid :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

hei, er 32 år og venter nr 4 den 1 oktober. har fra før gutt 12, jente 9, jente 17 måneder og den SISTE er visst ei jente også. de tre siste er prevansjonsbarn...

Skrevet

29år og venter nr 4 nå i januar.

Har ei jente på 8, gutt på 6 og en jente som snart blir 3 siden tidligere

Skrevet

29år og venter nr 4 i april.

har ei jente på 6år, gutt på 4år og jente på 2år, så blir spennende å se om det blir likevekt i familien ;)

Skrevet

23 år

2 gutter (1 1/2 år og 4 mnd venter nr 3 i april)

Skrevet

27 år

3 barn 5,5 år,4 år og 9 måneder, og planlegger nr 4 snart=)

Skrevet

Er 31 år. Venter nr 3 (jente) har en gutt på 10år og ei jente på 3år.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er 23 i januar og dattera vår er 2 i januar. Venter nr 2 i april! :)

Skrevet

Hei og Hå!

Godt og se at dere er flere som står på! ;-)

Er selv 35 år, og venter nr. 5... men da er det stopp! (Har barn på 12,11,10 og 5 år)

Merkes at man jobber og studerer ved siden av for å si det slik! Full rulle hele tiden!!! Men moro læll ;-))))

Skrevet

Hei og Hå!

Godt å se at det er flere som står på! ;-)

Er selv 35 år, og venter nr. 5... og da er det stopp! (Har barn på 12, 11, 10 og 5 år)

Det merkes at man jobber og studerer ved siden av! Full rulle fra morgen til kveld! Men moro læll!!! ;-))))

Skrevet

Jeg er 28 år og venter nr 3 nå i slutten av november. Har en gutt på 8,5 år og ei jente på 1,5 år. Vet ikke om det kommer prins eller prinsesse enda ;) Men det blir den siste i hvert fall! =)

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg er 23 år og har ei datter som blir 3 år i november, venter tvillinggutter i april :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er 35 og venter nr 4.

Har barn på 15, 14, og 9 år fra før :D

Stopper nok etter nr 5. Om vi er så heldige at vi klarer å lage en til etter denne skatten ;) Vil at denne skal få ha en jevngammel lillebror/søster :)

Anonymous poster hash: 42509...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...