Gå til innhold

Mange barn og alder på deg og barna?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...

er 37...(UHU,føler det ikke slik ass...)

venter nr 9.....

har 4 jenter og 4 gutter fra før...så denne neste blir spennende,eller kanskje det blir tvillinger...hahaha...det had vært morro...ollala...

barna er 13,12,10.8.6.4.2.13 mnd.og alle med samme papps...

• 2 uker senere...

:-)

Jeg er 38. Har en på 16, ei på snart 2 og snart kommer nr 3 og 4 også :-)

Ingen av mine er planlagte.

Jeg ble gravid med prevensjon..... igjen.... <3

Men himmel så mye rikdom barn gir :-) Jeg føler meg utrolig heldig som får lov til og oppleve dette mirakelet gang på gang :-)

Men når jeg tenker tilbake så hadde jeg aldri trodd at livet mitt skulle ta denne veien. Som ung og naiv så jeg meg selv i en fremadstormende karriere hvor pengene rant inn og champis var lunch.

Lykkelig er jeg nå for at skjebnen selv har banet seg vei i livet mitt.

Selv om barnas far forsvant da vi fikk vite at det var to diamanter på vei, han ønsket seg et barn til.... men to til ble for tøft.....

Men da er det meningen....Livet skal visstnok lære meg noe igjen :-)

Lykke til :-)

Eg blir 40 ti dager før termin. Har 3 jenter fra før og det er første til meg og min samboer. Har egentlig vært i grei form med vanlige plager og bekkenet var låst siste veke,men kyropraktor behandlingen hjalp.

Eneste som er annerledes er at eg la på meg 14 kg allerede og magen er digger, vi ligger over kurven,sjøl om eg spiser normalt små måltider og går mykje og er i jobb fortsatt. Var ganske slank før eg ble gravid.

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...