Gå til innhold

Mange barn og alder på deg og barna?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

er 33 år, venter nr 6! Har 5 barn: 12, 7, 6, 3 og 1. Og dette blir siste i rekka... litt rart, men helt greit nå..!

så gøy å se at det er såpass mange fler som har "mange" barn! hadde nesten inntrykk av at det bare var oss.... Veldig positivt!

og ikke er vi med i noe trossamfunn heller.... :)

Annonse

40 , snart 41 år, barna er 16, 14, 12, 10, 4 og 4mnd, 2 gutter og 4 jenter. Var veldig dårlig dette svangerskapet, så jeg valgte å sterilisere meg, fødselen endte i keisersnitt. Var liggende mer eller mindre et halvt år, det var IKKE greit når det er fem andre som trenger mammaen sin.

Det kjennes litt rart ut å være ute av "drift" å ikke skulle ha flere. Koser meg masse masse med vesle godklumpen og bare nyter tiden sammen med ham.

Mange med 2-3 barn synes nok det høres helt teit ut å føle sorg over å ikke kunne få flere, jeg gjør det selv om det EGENTLIG er helt greit at dette er den siste. Jeg må bare venne meg til tanken på at nå er det definitivt slutt.

Vi er heller ikke i noe sekt eller no', er bare gift og har valgt å få seks barn sammen

29 år og har 2 jenter på 6 år og 3.5 år ... den siste kommer i juli, da er jeg ferdig med å få bebiser... Har alltid sagt jeg skal bli ferdig med å produsere til jeg blir 30 og det klare jeg med noen måneders margin..... Skal ha mitt 3. keisersnitt.... gleder meg IKKE, men det går vel bra det også slik det har gått med di andre to.... Første uken er grusom, så blir det bare bedre og bedre.... Lykke til du som skal ha ditt 4. keisersnitt... Og lykke til til alle dere andre også....

spenstig - sier jeg! Flott når man koser seg med mange barn og kjenner at man har kapasiteten. Jeg beundrer slikt! Det er jo dette som er naturlig også. Ikke alt det andre rundt oss i hverdagen som "slitter" oss ut - tenker jeg. Men mange sliter nok med å finne balansen i livet sitt mellom det helt enkle og naturlige og det vi har vokst opp med av stimuli og forventninger rundt oss. Som i størst grad tapper energien vår. Teker nå jeg! Lykke til med alle dine og håper du er hjelt på beina igjen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...