Gå til innhold

Uke 6- hvordan er formen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg kommet meg til uke 6. Er 5+1 i dag og det stikker og murrer konstant forsatt. Har gjort dette siden EL. Ellers kommer og går omheten i brystene. Er relativ trøtt og magen er stor som en ballong

Er 12 dager siden jeg fant ut at jeg var gravid. Syntes disse dagene har gått ekstremt sakte. Skal til legen i morgen og håper jeg får en henvisning til en tidlig UL. Syntes det er rart jeg testet 1 uke før IKM så håper jeg er noe lenger enn hva jeg tror.

Har fått fødeplass på rikshospitalet :)) Godt fornøyd med det. Fødte der sist.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som mitt 2. innleg forteller så er jeg KVALM. jeg har ømme pupper som abre det og det murrer og stikker i massevis. skal til doktoren på tirsdag. alle har vel lyt på en tidlig ul. så jeg skal nå spille på de strengene jeg har for å prøve å få til det. er 4+5 jeg da.. :P

Skrevet

Formen min er alt for bra rett og slett... Helt i starten hadde jeg veldig ømme bryster. Nå er det borte! Hender jo at jeg kjenner de er litt ømme på sidene, men ellers er det ingen spes forandringer. Gleder meg til å komme over kneika, dvs 12 uke. Da begynner det å skje litt mere ytre forandringer sånn etterhvert.

Skrevet

Jeg er også 5+1 idag. Men ikke så mye som skjer her foreløpig. Litt ømme bryster av og til. Men det kommer og går.

Har hatt nok med en lei influensa med feber, sår hals, snørr og muskelsmerter i hver eneste bit av kroppen siden helga, så jeg har i grunn hatt nok med å puste - og prøve å ikke hoste løs knøttet i magen! Hiv og hoi, lissom! ;-)

Skal bli godt å bli helt frisk og bare konsentere seg om det som skjer i magen.

Fødeplass har jeg overhodet ikke begynt å planlegge enda.

Skrevet

Eg er 5+0 i dag, og foreløbig har det vore lite til symptomer for min del. Ikkje ømme pupper, av og til litt småkvalm men ikkje noko eg legg sånn kjempemerketil, elles har eg hatt litt mensenmurrringar - men ingenting å snakka om... kjenner eg er meir var på lukt då - eit godt teikn?? hehe! Tenkjer mykje, gler meg lite og prøver å få dagane til å gå...

Det gjekk så fort dette her at eg veit ikkje om eg klarer å gle meg så mykje akkurat no. Føler meg skikkelig dum når eg tenkjer slik, fordi mannen min gler seg kjempemasse! Er hans fyrste, min andre...

Anyway, det går vel opp for meg for alvor ved ul eller spark eller hjartelyd eller whatever! :)

(er jo berusande glad nokre sekund innimellom altså ;) )

Skrevet

Jeg er 5+5 og er generelt i veldig god form, nesten for god? Jeg har endel murringer noen dager, andre dager ingenting. Jeg blir kvalm når jeg tar buss, men ikke ellers. Er litt hormonell/ustabil, men ikke sånn veldig. Ikke ømme pupper, ikke spesielt trøtt.

Jeg har blitt henvist til tidlig ul på Ahus så går og venter på brev i posten.... Men det kommer nok ikke før tidligst neste uke. Er veldig spent på hvor lang tid det tar før jeg får time og om det er noe som lever inni der. Føler liksom jeg er i for god form til å være gravid. Sist gang sov jeg fra uke 5 og hele 1. tri. Men var ikke kvalm sist gang heller, så det bekymrer meg overhodet ikke. Skulle bare ønske jeg følte meg LITT mer gravid ;)

Skrevet

jeg har kommet meg til 6+3 :-) fremdeles helt uvirkelig. supertrøtt og øm i brystene... føler også at magen min er oppblåst, samme som deg- murrer og stikker. tenkte å ta vekt annenhver uke, og har gått ned nesten 2 kg. prøver å spise regelmessig men appetitten er ikke på topp...

skal snart søke riksen jeg og, jobber på riksen så slike ting pleier å ordne seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...