katrineev Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 fytti katta... nå husker jeg hvorfor jeg sa at dattra mi kom til å bli enebarn ja. dette er jo helt håpløst!! jeg er så kvalm. og det kommer i bølger hele dagen jeg skal egentlig på jobb nå kl 13. men tror jeg må ringe si ejg ikke komemr jeg.. hvordan skal dette bli huff.. litt deppa nå pga dette men vet jo at det går over... en vakker dag....
Mari-mamma Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jeg unner ingen å være dårlige, men det er så innmari godt å se at andre også sliter med dette!!:-) Jeg er så ubeskrivelig dårlig, at jeg nesten er bekymra. Har ikke vært på jobb på en uke, og har ikke vært ute på halvannen uke.Holder på å bli gal! Men heldigvis er det for en god sak:) Jeg 7 uker i dag, og har vært dårlig i to uker nå. Hvor lenge varte det hos deg sist? Jeg har mistet to ganger tidligere, så jeg tar det som et veldig godt tegn at jeg er så drålig denne gangen, selvom det er noe ordentlig herk!!
*ms* Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 hei jeg var og veldig kvalm, men så tok jeg akupuktur mot kvalme og det hjalp:) men jeg begyte og kaste opp daglig, men kvamlen forsvant.. syntes det er værre å gå kvalm hele tiden enn å kaste opp selv da:).. men det er sikkert smak og behag....
katrineev Skrevet 25. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2010 jeg var kvalm til og med uke 11 sist. så roet det seg. det er mange uker.... det vil si jeg skal være kvalm til neste år :S fytti katta. jeg dro på jobb idag. det gikk ganske greit. fikk litt anna tenke på...
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Huff det er forferdelig å være kvalm hele tiden! Sist gang var jeg mer eller mindre sengeliggende fra uke 5 til uke 12. Nå er jeg i uke 6.. Tror jeg, litt forvirra hehe.. Litt småkvalm som kommer og går, og er livredd for at det skal bli verre. Nå har jeg jo en liten datter på 2.5 år å ta vare på i tillegg, kan jo ikke ligge over doskåla hele tiden.. Prøver å ikke tenke så mye på det. Men - prøv å spis noe! Salte kjeks, klementin, frukt anything. Salt lakris funket ganske bra på meg, verdt å prøve hvertfall Frisk luft lindrer litt synes jeg. Også kan du dra til legen og få kvalmestillende. Kjøp sånn armbånd man får på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå