Carina har to små gull Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Endelig er den ordinære ultralyden snart her. Har time 1130 i morgen og for aller første gang dette svangerskapet gleder jeg meg til å se den lille igjen. Er 19+2 i morgen og en stor milepæl blir nådd. Sist ordinære ul viste seg at den lille imagen var død, men nå kjenner jeg masse masseliv daglig så jeg tørvirkelig å glede megtil å se h¤n igjen Var jo på ul da jeg var 13+6 og fikkvite da at vi fikk jente så det blir spennede å se om det er en jentebaby som sparker så veldig i magen min:)
gulda Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Så spennende! Du får gi en tilbakemelding ) Så godt at du kjenner masse liv! Er veldig spesielt å spionere på babyen sin, perfekte små mennesker.. )
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg vil ønske deg masse lykke til, Carina - og gled deg bare enda mer...det er helt utrolig hvor mye babyen har vokst nå...syns det var kjempeforskjell bare fra 16 til 18 uker!!! Blir gøy å høre om det faktisk er ei lita jente inni magen din da Å om du fortsatt blir å ligge litt foran meg med termin for jeg ble satt tre dager tilbake, og er derfor 19 fullgåtte i mårra Kos deg
J -76 Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Ahhh så spennende Carina! Gleder meg til å høre fra deg i morgen :-D Kos deg med lille sprell, klemmer
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Å, jeg er så spent på dine vegne! Gleder meg masse til oppdatering i morgen Stor klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Å, jeg er så spent på dine vegne! Gleder meg masse til oppdatering i morgen Stor klem fra
Carina har to små gull Skrevet 25. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2010 Ja det blir spennende Har vært veldig mye liv idag. Artig å ligge å se på alle de bevegelsene som magen min lager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå