Gå til innhold

Begynner å glede megveeeeldig til i morgen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er den ordinære ultralyden snart her. Har time 1130 i morgen og for aller første gang dette svangerskapet gleder jeg meg til å se den lille igjen. Er 19+2 i morgen og en stor milepæl blir nådd. Sist ordinære ul viste seg at den lille imagen var død, men nå kjenner jeg masse masseliv daglig så jeg tørvirkelig å glede megtil å se h¤n igjen :) Var jo på ul da jeg var 13+6 og fikkvite da at vi fikk jente så det blir spennede å se om det er en jentebaby som sparker så veldig i magen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Du får gi en tilbakemelding :o) Så godt at du kjenner masse liv! Er veldig spesielt å spionere på babyen sin, perfekte små mennesker.. :o)

Skrevet

Jeg vil ønske deg masse lykke til, Carina - og gled deg bare enda mer...det er helt utrolig hvor mye babyen har vokst nå...syns det var kjempeforskjell bare fra 16 til 18 uker!!! Blir gøy å høre om det faktisk er ei lita jente inni magen din da :) Å om du fortsatt blir å ligge litt foran meg med termin :) for jeg ble satt tre dager tilbake, og er derfor 19 fullgåtte i mårra :)

Kos deg :)

Skrevet

Ahhh så spennende Carina! Gleder meg til å høre fra deg i morgen :-D Kos deg med lille sprell, klemmer

Skrevet

Å, jeg er så spent på dine vegne! Gleder meg masse til oppdatering i morgen :)

Stor klem fra

Skrevet

Å, jeg er så spent på dine vegne! Gleder meg masse til oppdatering i morgen :)

Stor klem fra

Skrevet

Ja det blir spennende :)

Har vært veldig mye liv idag. Artig å ligge å se på alle de bevegelsene som magen min lager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...