madame Mim Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Hei hvordan går det med deg? Jeg skulle ha hatt termin om en uke nå.... Kjipe greier... Får håpe det blir spire på oss snart! klem
cathB Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Hei madame Mim. Uff, skjønner det blir tøft for deg å passere den aktuelle datoen. Det er jo så kjempetrist. Jeg skal på graven til søndagen, gleder og gruer meg.... Er godt å gå dit for å besøke han, men samtidig så kjempetrist. Har fortsatt ikke fått igjen mensen, men hadde en lyserosa bitteliten blødning på søndag og mandag. Kan det være en festeblødning tro...? :-) Håpe, håpe. Skal ta en test i helgen, krysser fingrene for en spire. Krysser fingrene for deg også. Klem.
madame Mim Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Ja det sant at det er med gru og glede man besøker graven. Godt å ha ett sted men samtidig så ufattelig trist å urettferdig at vi bare har en grav å gå til å ikke en baby.... Jeg tror jeg har bomma noe innmari på el denne mnd så det blir nok en ny pp i desember på oss. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå