Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Da har jeg enderlig kommet meg hit, hørt til her i en uke alt, men har ikke hatt en fungerende pc før nå Er rart å vite at jeg er i 3 trimester, alt som skjer er så nytt og fremende Var gravid i fjord på denne tiden også, men vi mistet desverre i 21 uke. Så tiden frem til nå har vært veldig nervepirrende, men så herlig det er å enderlig bevege seg over i 3 trimester! :-D 87 dager igjen til termin nå <3
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Velkommen til siste trimester! Masse lykke til videre
nr 4 i magen på overtid Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 velkommen skal du være:) Så godt at du er kommet så langt:) Lykke til med innspurten:) Ha en flott dag!
Luna har født. Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Så godt at det ser ut til å gå rette veien denn gang:) Masse lykke til i innspurten og velkommen hit:)
Miss Snow Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Oi! Er du her allerede! Så bra! Her er termin på søndag (hjelp!)!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Takk alle sammen :-D Jada Miss Snow, er vist det! Tiden har bare løpt forbi meg! Føles som om jeg nyerlig kom løpenes ut av doen med to positive tester hehe
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Gratulerer så mye! Og lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå