BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Var paa foerste ordinaere UL paa tirsdag, som her i Spania gjoeres i uke 12. Det var det mest utrolige og fantastiske jeg har sett i hele mitt liv!!!!!! Selve undersoekelsen varte i ca 50 minutter, med baade innvendig og utvendig UL. Og ALT ble sjekka! Helt vanvittig paa en saa bitteliten kropp, som i mitt tilfelle maalte bare 6cm! Hun saa kranium, hjerne, oeyne, oerer, nese/nesebein (som visstnok er viktig aa sjekke i tilfelle fare for downs syndrom. Det visste jeg ikke) magesekk, nyrer, urinblaere, alle bein i broppen, fingre, taer, hjerte, navlestreng...... ALT! Og doppler for aa se at alle hjertekamrene fungerer, aorta og blodstroemmen i navlestrengen.... Og alt var alldeles perfekt!!! <3 Har aldri foelt stoerre lykke enn da! Aa se den lille personen, babyen min, i magen som er perfekt skapt saa langt, og roerer masse paa seg og aa faa bekreftet at han er perfekt! -Ja, for hun var 80-90% sikker paa at vi faar en liten gutt!!! Skal tilbake om en mnd og da faar jeg det bekreftet. Mannen min hadde virkelig oensket seg jente, men han var saa overveldet av alt han fikk se at han naa synes gutten vaar er fantastisk uansett! OOOOOOO -LYKKE!!!!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Gratulerer!! Nå ble jeg helt rørt jeg! Jada, veeeeldig hormonell om dagen! I morgen er det min tur, 12+2, og betaler selvsagt selv men det er det verdt!! Lykke til videre! Klem fra det kalde nord!
gulda Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Så koselig å lese ) Det er fantastisk hvor perfekte de er selv om de er bittesmå! Ikke for å starte en abort-debatt her, men man får virkelig respekt for livet når man se de små babyene ligge der og sprelle! Så godt at alt så bra ut. Da kan du bare glede deg masse til du skal tilbake om en måned )
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 25. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2010 Takk, jenter! Ja, det hele er virkelig roerende! Kan nesten ikke vente til neste! Faar en UL i mnd der jeg blir oppfulgt (som tilfeldigvis ogsaa er min egen arbeidsplass:) Tenker nok at tiden gaar fortere da, med en saann "rene julekvelden" en gang i mnd aa se frem til! Skremmende aa tenke paa at jeg fremdeles ligger innenfor lovlig abortgrense etter aa ha sett det der ja... Den skulle vaert senket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå