Gjest Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Noen som kan forklare meg litt hva dette betyr? Skjønner noe selv, og skal til legen neste uke, men vil vite litt nå!! 8 stk cyste 4-8 mm i hø ov. 8 stk cyste 2-4 mm i ve ov. Endom 9 mm. AP fundus 45mm. 10 øre stor sentral syl AWL --. EP sone.
Gullis :) Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jepp;) 8 cyster på 4 milimeter i höyre eggstokk, 8 cyster på 2-4 milimeter i venstre eggstokk. Livmorslihinne 9 milimeter. AP fundus 45mm. 10 øre stor sentral syl AWL --. EP sone - dette er jeg usikker på
Gjest Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Hihi. Da kom du akkurat like langt som meg, Bonusbarnet. Men det er vel trygt å si at jeg har PCO da?! Og med sykluser fra 21-46 dager og ingen el så kommer det vel en S på slutten etter hvert også. Blæ. Gru-gleder meg til lege besøk!
Underveis --> Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Fundus er selve livmora. Mener dette betyr at den er 45 mm bred. 10 øre stor, betyr at noe er så stort som en 10'øring, men det skjønte du sikkert. Veldig vanlig å bruke frukt f.eks. som beskrivelse av størrelser 8-) "Druestor" f.eks. *he he* Lenger kom jeg ikke. Noe ligger sentralt (midt på) og er stort som en 10'øring, altså ;-)
Gjest Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Takktakk! Joda, skjønte den, i og med at jeg ikke kan huske å ha spist noen 10 øring Men nå vet jeg enda litt mer! Ghad! Kan jo bli sprø av mindre. Jeg vil vite hva som er 10øre stort og ligger midt på. Og ikke minst hva det ligger midt på! Mandag er laaaaangt vekke! Lurer så fælt på hva jeg egentlig har å forholde meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå