Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg er bare 12 uker på vei, men da jeg tok sit-ups i går oppdaget jeg at magen bulte opp i en spiss ved navlen hver gang jeg løftet. Vanligvis er den jo forholdsvis flat. Dette så innmari snodig ut, og jeg lurer litt på om magemusklene kan ha delt seg allerede. Dette er barn nr 3, men jeg trente ikke i de andre svangerskapene, derfor har jeg ingenting å sammenligne med! Takk for svar! )
fru H Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Hei sann:-) Sånn er det på meg også. Vi er akkurat like langt. Desverre har jeg trent lite denne gangen pga kvalme, men tror det er som du sier at magemusklene har delt seg. Mitt tredje barn også, så kroppene våre har jo erfaring og går vel tidligere igang med forandringene som skal til. Man skal vel slutte å trene magen etter at musklene har delt seg skal man ikke?
fru H Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Forresten skulle ikke du på ul denne uka? Synes jeg så du hadde skrevet det et sted. Jeg var forige uke. Fantastisk:-) Jeg tror vi har menstermin samme dag 10.juni, stemmer ikke det? Fikk samme på ul, eller mulig en dag tidligere.
addaadda Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Da har de delt seg, for det er slik man ser det har jeg hørt av pilates treneren min. Du skal ikke trene magen lenger, men du kan trene sidemuskelatur. musklene foran trekker seg bort og vil ikke være virksomme på en stund, så hvorfor da trene de sier min pilatestrener. jeg er i 17+4 og min har ikke delt seg enda, og får ikke lov å trene magen foran.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 Takk for svar damer!! ) Det er så greit å ha dette forumet til små og store spørsmål som dukker opp!! ) Fru H! Jo det stemmer, skal på UL i morgen! Grugleder meg helt enormt!! Jeg har også termin 10.6, flyttet de på din termin etter ul? Håper alt er bra der inne, for i såfall skal vi endelig fortelle barna om babyen i magen! Det blir gøy! Kommer til å bli en lettelse å offentliggjøre det på jobben også, sliter mer og mer med å skjule magen! ) Hvor i landet bor du forresten?
fru H Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Så spennende med ul i morgen:-) Jeg grugledet meg også, føler magen var blitt så stor at jeg var redd det var flere enn en der:-) Heldigvis var det ikke det, men vi hadde vel taklet det også om det skulle være sånn:-) Han flyttet ikke terminen nei, jeg var 11+0 nåe jeg var der i følge menstermin, men da kunne han fks ikke måle lårbeinet, derfor flyttet han ikke terminen, selv om de andre målene tilsa termin 9.juni. Men en dag fra eller til spiller ikke noe rolle. Jeg har ingen planer om å gå over tiden uansett..... he he Var heldig å fikk første 8dager før og andre 11dager før. Så da satser jeg på noen dager før denne gangen også:-) Vi fortalte jentene hjemme om babyen etter ul, hun på halvannet skjønner jo ingenting enda, men hun på fire og et halvt synes det var veldig spennende og snakket til magen min og spurte "hva er navnet ditt da lille baby". he he Siden har hun i grunn ikke brydd seg hun heller. Det blir vel litt sånn så lenge magen ikke er kjempe stor og det enda er så lenge til:-) Jeg bor på det blide sørland, i Arendal for å være mer nøyaktig. Er sykemeldt 100% for tiden pga veldig kvalme. Sofaen blir antagelig utslitt etter disse ukene. Ligger omtrent 20timer i døgnet:-( Håper nå det gir seg litt (ble bra etter uke 15 med de to andre) Så siden jeg er like dårlig denne gangen regner jeg med at det er en ny lita jente som bor i magen min:-) Det var to gutter du hadde fra før? Du får holde meg oppdatert etter morgendagens ul. Det blir helt sikkert fantastisk:-) Blir litt artig hvis vi kan følge hverandre hele veien til mål:-) Oi dette ble visst mye lesing for deg
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2010 Bare koselig med litt å lese i dag, er på jobben og klarer ikke å konsentrere meg uansett! Hehe... Er så spent på morgendagen, tenk om ditt og tenk om datt! Håper alt er bare bra! Jeg har to gutter ja, håper de klarer å se kjønn i morgen, det er visst mulig i uke 12! Har er ørlite håp om at jenta kommer denne gangen, men en gutt til er jo selvsagt også bare gøy! Gutta mine er 3,5 og 5 så jeg regner med de vil skjønne mye av det som skjer! Kjedelig å være så dårlig da! Får håpe du blir i bedre form snart! Selv er jeg heldig sånn, har stort sett kommet meg bra igjennom svangerskapene. Jeg bor like utenfor Oslo jeg da. Jeg lover å fortelle hvordan det går i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå