Gå til innhold

Åhh, 2 dager over testdato, men våger ikke teste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn 2 egg 10 nov (fryseforsøk) og hadde testdato 23 nov.. Men er så redd for neg test at jeg ikke tørr å ta den;-( Har alltid fått tanterød før d har gått så mange dager som nå, men kjenner murringer til tider.. Ellers føler jeg at jeg har svært lite symptomer, men er vanvittig trøtt, siste uken har jeg sovnet før kl 21 på sofaen, er oppblåst i magen (opp 3 kg etter innsett) perioder m halsbrann og en sjelden gang kvalm (vil jo ha i bøtter og spann av dette for å være sikker ;-) ) De ømme brystene som jeg synes alle snakker om, ja d har iallefall jeg merket lite til.. Men er litt mørkere rundt brystvortene. Våkner med hodeverk hver morgen, perioder der jeg føler meg tett i nesen på morgenen.. Vanvittig med luft i magen ;-(

Arghh, lever i håpet ;--) Ha en fin dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt du er nervøs. :-) Tar du noe støtte av noe slag?

Skrevet

Nervøs ja, d kan du banne på ;-) Tar cyclogest og progynova.. D har eg gjort dei andre gangene også, men då har mens kommet alikevel.. Rett før testdato.. Så ja, jeg håper og krysser alt jeg har for at dette skal gå vår veg denne gangen ;-) Faktisk vært kvalm på morgenene i dag ;-) JIPPI ;-)

Skrevet

Hmm sysndu har masse symptomer jeg. Har vært gravid 2 ganger å begge gangene hadde jeg mørkere felt rundt brystvorten og mye luft i magen.

Ta en test=)

Skrevet

Når jeg tok cyclogest så fikk jeg veldig mange symptomer, men ikke noe farge rundt brystvortene. Du må nok bare tisse på pinnen. ;-)

Skrevet

Tjaa, d er ikke til å bli klok på.. Føler at jeg har annerledes symptomer/bivirkninger denne gangen!? Men d kan jo være ønske tenkninger også d ;-) Får bare håpe og håpe.. Har liskom noen slags stikkninger/ kløe i brystet av og til!? Menmen tenker jeg må til pers i morgen.. Blir jo litt små rar av å gå sånn som dette også, samtig som en kan håpe og håpe ;-)

Skrevet

I morgen må jeg teste... Fortsatt ingen tante rød, og heldigvis for d!! Dn dama er ikke velkommen her i mitt hjem på alder den tid;-) Håper jeg må på polet og kjøpe alkoholfri vin i morgen!!! Ha en fin helg alle sammen!!

Skrevet

Masse lykke til =))

Skrevet

er spennt=) håper den er positiv og at du må ty til alkoholfritt

Skrevet

Åhhh...så spendenes!!! Masse lykke til i morgen! Og hold oss oppdatert da!!!!

Skrevet

Negativ test!! Skjønner ingenting.. Var så sikker denne gangen... Gråter, gråter og gråter, og føler meg som den minst verdifulle i hele verden!!! Var ikke klar for n slik beskjed!!! Tanta er ikke kommet, og til helvete m hele dritten!

Ønsker dere alle masse lykke til!!!

Skrevet

Ååå så dumt da! :-( Forstår veldig godt at du er skuffet og lei deg!

Trøsteogklemmepå!! Du er like verdifull i dag som i går! Har du egg på frys?

Skrevet

Ikkje gi opp håpe enda! Kan være at kroppen produsera seint hcg. Det variera veldig :) Og syns symptoma dine hørtes veldig ut som graviditetstegn. Det med stikninga i brysta fikk eg like etter ikm da eg var gravid :) - og har ikkje opplevd det hverken før eller siden. og mensmurring før og etter ikm.

Kryssa fingrane for at du e gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...