Gå til innhold

kontorjordmor tilbyr alternativ behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hun satt der og tilbydde meg alternativ behandling som healing og mind control ett eller annet..

Dette er ikke lov. for på helsestasjonen skal de KUN bedrive skolemedisin.

Tilbake med kvakksalverloven!!!!! Jeg vet om psykiske syke personer som driver med healing, fjernhealing, der de ikke tør å ha kontakt med andre mennesker annet enn å tjene penger via mail!

Byttet jordmor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...men akupuntkur vert jo også tilbode, og det er jo allment akseptert. Det er vel også alternativ behandling, ikkje skulemedisin?

Ikkje at eg forsvarer jordmora di, altså! Eg er heilt på di side - det var berre dette med at alternativ behandling=ikkje lov eg reagerte på.

Skrevet

det er i mot lover og regler å anbefale og tilby healing på helsestasjonen, i vært fall her.

Skrevet

akupunktur er visst noe annet uten at jeg skjønner helt hvorfor.

Skrevet

Akupunktur er vel en medisinsk dokumentert behandling. det er ikke healing. Er selv healer, men flyr ikke rundt å pusher det på folk. de som kjenner meg, kommer frivillig og jeg lover aldri noen mirakler og setter ingen diagnoser.. Synes det var rart at jordmor anbefalte dette, men godt er det at man alltid har et valg. å prøve det eller takke nei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...