Gå til innhold

Åhh, 2 dager over testdato, men tørr ikke teste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn 2 egg 10 nov (fryseforsøk) og hadde testdato 23 nov.. Men er så redd for neg test at jeg ikke tørr å ta den;-( Har alltid fått tanterød før d har gått så mange dager som nå, men kjenner murringer til tider.. Ellers føler jeg at jeg har svært lite symptomer, men er vanvittig trøtt, siste uken har jeg sovnet før kl 21 på sofaen, er oppblåst i magen (opp 3 kg etter innsett) perioder m halsbrann og en sjelden gang kvalm (vil jo ha i bøtter og spann av dette for å være sikker ;-) ) De ømme brystene som jeg synes alle snakker om, ja d har iallefall jeg merket lite til.. Men er litt mørkere rundt brystvortene. Våkner med hodeverk hver morgen, perioder der jeg føler meg tett i nesen på morgenen.. Arghh, lever i håpet ;--) Ha en fin dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri så spennende!

Det høres jo virkelig ut som du er gravid, både mtp symptomer, og at mensen ikke har kommet!!

Jeg var også veldig nervøs, og vurderte å ikke teste, men når testdatoen kom tok jeg en test, ikke om morgenen, men etter jobb. Jeg gikk på støttebehandlig som holdt mensen tilbake, så det var ingen indikasjon på at noe positivt var på gang.

Jeg hadde også halsbrann i rugeperioden, brystene var ikke spesielt ømme, så vet du, jeg tror du er gravid!!

Masse, masse lykke til med testingen, håper du får en vidunderlig nyhet!!

Skrevet

Åhh takk for fint og beroliggende svar.. Akkurat d jeg ønsket meg ;-) Hadde du mensmurringer i denne perioden? Har mye "frysebyer" og må jo på do flere ganger i timen.. Psykisk, tja d er vell godt mulig !? ;-) Håper du har d bra!!!

Skrevet

JEG TROR DU ER GRAVID!!!!!!!!!!!!! :-) Kjenner godt igjen den følelsen du sitter med. Bedre å være "lykkelig" uvitende.. ;-) Synes du skal teste, jeg ;-)

Masse, masse lykke til!!!!!!

Skrevet

Hihi ja d er sant d... Så lenge man ikke vet så kan man håpe.. Men har man først tatt testen, så er d liksom "over og ut".. Kjenner at jeg ikke er klar for d nå! Samtidig så har jeg ikke lyst å proppe i meg på alle disse medisinene dersom d ikke er nødvendig.. Vanskelige valg dette. Teker jeg må teste i morgen, må vite hvordan jeg skal forholde meg i helgen.. Er jo invitert på middag! Jaja, i morgen skal min bestemor begraves, så dn dagen blir jo trist alikevel, så da kan jeg vell alltids teste!? Eller som min beste vennine sa: " noen går, noen kommer....." ,-) Håper d kommer n ny pjokk i familien <3

Skrevet

åååå så spennenende,.. mye tyder jo på at du er gravi da:):) Gleder meg til å høre resultatet:)

Jeg sitter her med en pos el test på dag 22,... etter avbrutt fryseforsøk.... hadde det bare vært tegn på en graviditet....men jeg tør ikke å håpe på at vi har klart å få det til selv... Har jo gått på progynova,- men fikk visst en eggløsning likevel jeg...

LYKKE TIL MED TESTING:):)

Skrevet

Ja, det lurer jeg på også! Vi venter på svar.......i dag helst ;)

Skrevet

Hei!

Hadde nesten bestemt meg for å teste i dag.. Men så sviktet motet.. Mn i morgen må jeg, må vite hvordan jeg skal forholde meg på "thanks giving" middagen hos naboene;-) I dag har jeg hatt n del stikkninger og rar følelse ned gjennom bena?? Aner ikke hva dette er? Har også vært nokså småkvalm i dag og svimmel! Håper dette er bra;-) Kjenner også noe rart "der nede", aner liksom ikke hvordan jeg skal forklare d.. Åhh, får jeg positiv test i morgen blir jeg VÆRDENS LYKKLIGESTE!!!

Ønsker dere alle psitive tester!!!

Skrevet

Lykke, lykke til med testing i morgen, fjoggy :))

Tror også du er gravid, jeg!!

Niffi

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende meldinger!! Negativ test i dag;-( Skjønner ingen verdens ting.. Hadde enormt stor tro på d denne gangen!! Bare gråter,føler meg helt ubrukelig og synes at verden er enormt urettferdig akkurat nå!! Den h...tanta har ikke dukket opp, og ikke er hun særlig velkommen heller.. Jeg skal bare sitte her, prikke i brysta, murre i magen , verke i ryggen,og ikke minst: trykke i meg kg på kg med snop!!!

Ønsker dere alle masse lykke til!!

Skrevet

Nei, ÆSJ...!

Jeg har enda et lite håp, så lenge tanta holder seg borte.

Skrevet

Neeeeeiiiiii :-( Så kjedelig. Men kanskje dollypopp har rett, kanskje det forstatt er håp?

Sender deg en stor trøsteklem

Skrevet

Det var leit.. :( Utifra symptomene dine ville jeg konkludert med at du var gravid. Fikk nemlig også de stikkingene/voksesmertene nedover beina, samt masse magemurring, ryggverk osv. De aller fleste burde teste positivt, men det finnes jo noen få som produserer HCG veldig sent. Er jo lov å håpe :) Håper du får dytta inn på masse godis, det skader ikke uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...