Hippomama Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 jeg har nettopp vært hos legen og hun var usikker på om pergo har noen vektrestriksjoner og om det går under kunstig befruktning eller om det er stimulering. jeg har snakket med en jordmor på nettet(jordmorsiri.no) og hun mente at det gikk under stimulering. jeg er veldig nærvøs for å få enda et nederlag, vi har snart prøvd å få barn i 3år, og begynner å bli lei av å aldri få hjelp noen plass. jeg er veldig overvektig(bmi på 45), men trener mellom 5-7 dager i uka og spiser bra... så hva tror dere?? er det noe håp for meg??
litja85 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 eneste jeg vet er at det står stimulering av eggstokker på resepten min, det går an å se på felleskatalogen.no men har du fått tak i pergo? jeg var på apoteket i går å fikk beskjed om at de hadde hatt leveringstrøbbel i lengre tid
Babyønske44pp Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 hei pergotime er tomt hos leverandør fikk jeg beskjed om. men jeg begynte på clomifen i stede. det er erstatningen til pergo. de på apoteket må kontakte han eller hun som skrev ut resepten din for at de skal kunne gi deg clomifen i stedet. LilleTrille: hadde jeg vært deg så ville jeg dratt på volvat i stedet. der får du all den hjelp du trenger:) jeg er ihvertfall veldig fornøyd med volvat i byen der jeg bor. vi har prøvd i straks fire år, og jeg er på min 1 clomifen kur. håper på resultater. jeg har pcos .derfor er det vanskelig . men håper det går nå masse lykke til:) klemmepå
litja85 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 det har visst kommet på hovedlager i oslo fikk jeg beskjed om nå.... så da er det håp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå