cor enfant Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 I løpete av de siste ukenen har 2 av mine venninner lurt på hvorfor jeg ikke ttar meg en tur til Danmark................ og det uten at jeg har snakket om det, samt at jeg har sankket med 3 andre venninner om det å dra til Danmark for å få hjelp til å få opplfylt mitt innerste og største ønske, det å få lov til å bli MAMMA. Ja jeg har brukt de siste årene på å samle på informasjon og gått mine runder med det å skal bli alene mor en gang i fremtiden. Så langt virker det som om det er mange rundt meg som er positivt innstilt i forhold til det å ska bli alene mamma. Har til og med fått en vennine som har sakt seg villig til å bli med meg til Danmark, jeg vet og hun vil stille på fødselen om jeg spør henne. Men, det er et stort men og det er jobb situasjonen min, jeg jobber turnus med helg. Og her jeg bor er det ikke enkelt å få dagtid. Hva har dere andre gjort i forhold til om dere har turnusjobbing og er alene med barn. Jeg må og legge til jeg har en videreutdanning som er bare dag tid men det finnes overhodet ikke noenledige jobber i kjøre avstasnd i forhold til bosted.
patella Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Hei ! Jeg jobber turnus. Helgejobbing hver 3. helg. Når vi har vakter går vi 19 timers vakter. Jeg har alliert meg med mine foreldre og min søster. Lykke til. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg aldri latt en ny jobb, arbeidsledighet, oppussingsprosjekter, sprø leger eller ny kjæreste få stå i veien for prøvingen (økonomi har ikke vært et hinder heller). Det er ingen garanti for at man lykkes med en gang uansett. Jeg er fortsatt barnløs etter 4 år med snart ti forsøk. Eggene er i ferd med å gå ut på datoen og livmora mi er vanskapt av alle muskelknutene som har vokst seg fete de siste årene. Jeg trudde også at siden jeg kom fra en fertil familie, ville det bli lett som bare det å bli gravid. Jeg anbefaler alle å "go for it"...så tidlig som mulig. Lykke til med avgjørelsen din!
addaadda Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Ønsker deg god tur og lykke til!! Tankeprosessen din virker ferdig. Kjør på!! Er selv singel var i danmark i august er 18 uker på vei, er spesialsykepleier og jobber turnus med hver 3 helg. Og vet du hva, det ordner seg. Først skal du være gravid, så permisjon, på den tiden kan du finne deg allierte som er i samme situasjon f.eks. Arbeidsgiver er faktisk pliktig til å tilrettelegge for alene mødre også. Hvor Bor du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå