Flæskpølsa Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Tabu eller greit? Par eller singel?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Swingers er helt greit Jeg er godt gift og vi gjør det sammen.
Eleutheria Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Vel, nå er ikke jeg singel lenger ... Men da jeg var singel hadde jeg som regel ikke noe problem med mer eller mindre "tilfeldig" sex - dvs sex med venner som var mer enn bare venner, men ei heller kjærester. Nærmeste jeg har kommet one-night stand er kongla på Tryvann ... Swingersklubber byr meg imot. Organisert gruppesex og partnerbytte? Nei takk ...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Vet om tilsammen 3 par som har prøvd sånt. Og de sier det fungerer veldig bra, det gir dem inspirasjon og mye glede ellers. Tror man må bare være 110 % sikker at man vil dette og sette regler i sammen så vil det fungere. Har ikke prøvet selv og vet ikke om jeg tør foreslå det for min mann, men det frister meg veldig
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 For min del er det greit,føler jeg har et åpent syn ang sex.Kunne vært med på en del,og har også vært med på en del:) Men jeg vet ikke om jeg hadde klart å dele en evt mann med en annen,i så fall måtte det vært nettopp på en swingerklub,der alle tabu skal være borte:) Tilfeldig sex kan være bra,men ikke alltid,men det er alikavel gøy med nye erfaringer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå