LykkeligSomMamma Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Gikk i dass denne gangen og, bokstavelig talt. Hcg 76-148 og ned til 60. Hadde vondt mandag så var vel da den slapp taket. Vi gir oss ikke, gyver på igjen. Men må si dette hcg-maset er noe slit. Dere andre som prøver- får dere alltid målt stigning?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg har bare målt 1 gang, alle gangene. Så kjipt at det ikke gikk, masse lykke til videre!!! Neste gang;-)
Gjest Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Å nei, det var trist å høre! Betyr det at det helt sikkert er gått galt da? Jeg har ikke erfaring med hcg-måling, jeg gjorde det ikke. Jeg testet kun hjemme. Ingen grunn til å gi seg, nei, stå på! Klem
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Jeg forholder meg positiv til mensen kommer, sendte deg en PM i går, for jeg har tenkt masse på deg. Er så mye som kan spille inn på HCG prøvene. Du er eller har uten tvil vært gravid, og det er jo i seg selv all grunn til å IKKE gi opp. Ang. magekramper, har og hadde jeg så vondt at jeg våknet i smerte om natta, men ingen blod.. Krysser fingrene litt til for dere, og ønsker dere alt godt videre
Cordelie Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Uff så dumt, Cathy! Jeg vet hvordan det er, jeg må også prøve igjen etter en SA og en kjemisk som du hadde nå. Jeg skal prøve meg på Serum nå, de andre gangene var i Spania. Penny skal ha sendt meg medisiner forrige fredag, men jeg har ikke fått dem og ikke hørt fra henne.... fikk du medisinene tilsendt? Bare lurer for jeg begynner å bli nervøs. Jeg sendte henne mail i går om det, men hun har ikke svart og jeg skal begynne på progynova den 30 november så det haster. Hold motet oppe,Cathy, for det kommer til å gå bra!
LykkeligSomMamma Skrevet 25. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2010 Takk for heiarop folkens, og hyggelige meldinger. Vi gir oss ikke og gyver løs neste år Dette var klart en graviditet som glapp, så neste steg er hysteroskopi i Athen. Moesha, skal du ta det? Penny mener det er noe i livmoren som gjorde at egget ikke fikk utvikle seg normalt, og etter så mange forsøk skal vi komme oss over sykehus og narkoseskrekk og se om det er noe uhumskheter der inne. Neste gang skal den sitte, og gjerne begge to! Jeg fikk ikke medisiner av Penny, men av gynekolog her. Hva trenger du? Jeg har masse progynova om det er det du venter på. Må ellers si at Serum og Penny har vært helt fantastiske - det er sånn pasientomsorg som man bare kan drømme om. Så om noen tenker på ED, ville jeg vurdert dem.
håpefull *er mamma* Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Så utrolig trist å høre ;-( Sender deg mange store trøsteklemmer. Tøffe greier detta her. Synes det er hyggelig å høre at dere er klare for nytt forsøk etterhvert ;-)
Cordelie Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Cathy, ja jeg vil gjerne kjøpe progynova av deg hvis jeg ikke får de medisinene i posten snart eller hvis jeg blir gravid og trenger mer. Jeg skal til gyn i morgen, men vil heller kjøpe av deg da du sikkert gir meg en god pris? Vi får snakkes om det senere:) JA! Jeg var til hysteroskopi den 18 november. Alt har alltid sett så flott ut på ultralyd, men jeg er sjeleglad jeg tok hysteroskopi fordi den viste en liten skillevegg! Hvis eggene fester seg i den får det ikke næring og dør:(( Legen som undersøkte meg fjernet veggen med et elektrisk apparat der og da (uten bedøvelse, men jeg overlevde)! Så nå er livmoren friskmeldt! Jeg anbefaler alle å gjøre det samme! Kunne ikke ha oppdaget skilleveggen uten.
Cordelie Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Har det forresten tatt lang tid før Penny har svart deg på mail noen gang? Den siste mailen har hun ikke svart på...
LykkeligSomMamma Skrevet 25. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2010 Ja, ikke noe gøy med SA. Men kom hvertfall forbi uke 5 og tenker det er da noe. Moesha- send PM om du skal ha progynova. Penny har vært veldig rask stort sett, og lynrask når du er i en syklus. Tror hun bruker energien og tid på de som er i forsøk, så bare purr henne Skal dere ha ED, embryo rescue eller vanlig forsøk?
MK73 Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Uff, Cathy, har ikke fått skrevet til deg før, men dette var virkelig synd og kjipt og dumt! Så trist - jeg ble lei meg på dine vegne, jeg syntes det så ut som om dette skulle gå fint. I det minste vet du nå at du kan bli gravid - det føles ikke som så mye nå, men det er et viktig steg på veien. Hysteroskopi trenger du ikke grue for, i alle fall ikke i narkose. Jeg hadde min ifjor, og det må være noe av det enkleste jeg har vært gjennom i denne prosessen. Jeg tenker på dere og sender over mange gode klemmer
Cordelie Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Jeg skrev mail for en og halv uke siden og sa at jeg ville ha "fresh embryo donation", samme som embryo rescue. Jeg forventet at det skulle ta tid, men hun sa da hun ringte meg at hun hadde donor til meg som var klar i midten av desember og om jeg ville komme da. Det ville jeg selvsagt, men jeg skjønner ikke at de med sikkerhet vet at da har egg til overs?
LykkeligSomMamma Skrevet 26. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. november 2010 Hei Mk73- innboksen din er full;) Tenkte sende deg pm.
LykkeligSomMamma Skrevet 26. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2010 Hei Moesha, Tror Penny har jernkontroll så sier hun det, har hun nok det. Men fresh embryo donation er ikke det samme tror jeg, embryo rescue er jo egg som er til overs og embryo donation er full pakke hvor de finner donor til deg unikt. Bare greit å være sikker, er jo 2000 euro i prisforskjell. Hva slags medisiner/protokoll skal du på?
MK73 Skrevet 26. november 2010 #15 Skrevet 26. november 2010 Hei, Cathy, har ryddet i postboksen nå :-)
Cordelie Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 Utrag fra Serum rescue program: "Say for instance, you know when your period is about to start and you decide to try for a cycle immediately, following your own natural cycle; you will email [email protected] and ask if there is a backup donor available at that period. If there is a match, you will be made an offer". Det er det jeg spurte om og jeg tror det er det jeg får. Håper det for ellers er jeg in deap shit, har ikke 2000 ekstra. Jeg starter om et par dager på progynova 6mg og senere prednisolon og klexane, hva gikk du på?
LykkeligSomMamma Skrevet 26. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 26. november 2010 Fikk ikke sendt deg pm. Tar det her Det er det samme som vi fikk, da er du på rett vei:) Har du bestemt hvor mange du setter inn? De anbefaler tre, men vi ville kun ha to- trillinger kan bli litt heftig. Jeg gikk på progynova, albyl e og antibiotika. Har testet immunforsvaret der nede også og alle blodprøver var fine. Har du fått medisinene fra Penny?
Cordelie Skrevet 27. november 2010 #19 Skrevet 27. november 2010 Ja nå er medisinene her. Skal begynne på progynova i morgen allerede! Jeg får i tillegg prednisolon, albyl-e og antibiotika. Jeg vet ikke om hun stter inn to eller tre egg, men er redd for trillinger jeg også, så håper det bare blir to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå