Gå til innhold

Dere som ble gravide, ang utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var utfloden deres før ikm? Er det noe som er "mest vanlig" ang. dette? Forandret det seg plutselig eller andre ting du bet deg merke i? Beskriv i vei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykk hvit og rikelig utflod over en uke før ikm hadde jeg:-) Er i dag i uke 7 og har det ennå:-)

Skrevet

Er normalt helt tørr mellom el og ikm, men la merke til at jeg hadde hvit, kremig utflod ca 4 dager før ikm som bare varte.... :-)

Slik har det vært før ved graviditetene mine også!

Skrevet

Ok takk for svar, greier ikke huske hva som er min normal jeg, har liksom ikke fulgt så nøye med før :P Men har hatt litt hvit rik utflod nå, men det "kommer og går" litt, en dag var det spesielt mye. Venter egentlig bare på tr.. ikm lørdag.

Skrevet

Eg har ikm 4.desember. Hadde mest sannsynlig el på søndag og har etter det først hatt el-slim, trudde ikkje en fikk det etter el? og så gikk det over til masse kvit utflod. Vet eg har hatt kvit utflod før - rett før mens, men begynte tidligare denna gangen. Håpa det ikkje e et dårlig tegn :S Sist eg va gravid hadde eg ingen mistanke før positiv test..

Skrevet

zassy, vet du hvordan man skifter Nick :)? eller noen andre da??ble fort lei det nicket der kjente jeg., var så veldig postitivt å ivrig

Skrevet

Hm, det vet jeg ikke, men kanskje inne på profilsiden din? Din egen side og så profil? :)

Skrevet

Mitt 5.barn og 6.sv.ksap, og i nesten alle sv.skap (husker ikke de to første), så var jeg helt tørr fra el til fødsel. ikke noe utflod i det hele tatt. Har vanligvis utflod før mens, så dette ble et tegn som medførte mistanke hos meg.

Mens i dette sv.skapet så har jeg MASSE utflod. Har hatt det hele veien , og er nå 25 uker. Så det er nok forskjellig der også som alt annet som har med sv,skap å gjøre:)

Skrevet

Takk for at du svarte, åå at det ikke kan være en universell sannhet da! Alt er visst individuelt, til og med innad hos samme person ;) Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

Jeg har lite utflod nå.. Har nesten vært tør siden el. Men i de andre svangerskapene mine hadde jeg masse utflod. Så dette ville jeg ikke hengt meg så mye opp i zazzy. Kan jo være både det ene og det andre. Er jo det en blir sprø av. Alt kan være symptomer både på det ene og det andre... Grrr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...