Gå til innhold

En lykkelig historie:)

Engelen*My

Anbefalte innlegg

Etter 5 graviditeter som har resultert i en nydelig sønn på ett år er jeg faktisk gravid igjen:) Tok en test i dag tidlig, på IKM. Tydelig blå strek! Var ikke helt ventet siden jeg de siste dagene har hatt "menssmerter". Det at jeg faktisk bare har en eggstokk gjør jo ikke saken mindre utrolig, selv om jeg vet at den jeg har igjen tar over for den jeg har operert vekk;) For dere som lurer har jeg hatt 2 MA i uke 11, 1 SA i uke 6 og 1 dødfødsel i uke 27 pga trisomi 18, en nydelig liten jente på 28 cm og 540 g:)

Da er det bare å finne frem fragminsprøytene og håpe på det beste:)

Og til alle dere her inne: Lykke til, og ikke mist håpet. En positiv innstilling kan man komme langt med:)

Fortsetter under...

Lykke til til deg også! Så godt å høre at du går på blodfortynnende. Ble du anbefalt begge deler? Da jeg var gravid med sønnen min gikk jeg kun på Fragmin. Tror det var det som skulle til for meg. Nå driver jeg med selvmedisinering.... Gynekologen min har ferie, og jeg hadde igjen Fragmin fra sist. Heldigvis god holdbarhetsdato;) Ville ikke ta noen sjanser siden jeg startet noen dager etter positiv test sist!

Heldig du som allerede er i uke 9! Håper jeg kommer over 7 ukers kneika jeg. Tvi, tvi for oss:) Ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...