smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Skal møte på sykehuse kl 07.15 i morgen tidlig til keisersnitt, gleder oss masse Har en liten gutt på 14 mnd som allerede skal bli storebror, litt rart å tenke på å ikke minst det at vi vett at i morgen er han her hos oss. Håper på en god opplevelse Nå er det å ligge på sofaen å "nyte" siste kvelden me masse snop å tv'en å bare vente på å bli trøtt så jeg kan legge meg Ha en fin kveld alle sammen
Luna har født. Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Å såutrolig kjekt:) Masse lykke til
Roxiepop - nybakt mamma<3 Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Det må være en fantastisk følelse Lykke til!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Da ønsker jeg deg masse lykke til:) Høres veldig spennende ut:) Kos deg siste kvelden som 1-barns mamma:)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Masse lykke til i morgen! Nyt den siste kvelden som enbarnsmamma, og kos deg masse som tobarnsmamma Håper det kommer en liten fødehistorie etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå