fastelavens_bolla! Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 for en kamp, minsten er trøtt å ja da skal vi grine å bære oss leeeeenge før vi gidder å sovne. gud så slitsomt når det er hver gang.. noen gode råd?
*Nøtta* Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Hehe,akkrat de samme ordene uttalte jeg til min mamma her ikveld. Har ingen gode råd,men du er iallefall ikke alene om det er noen trøst. ;-)
Gjest Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Kanskje han er overtrøtt? Prøv å legg ham en halvtime tidligere i morgen og se om det hjelper
Nynte Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Ingen gode råd, men selvfølgelig prøve å legge han før han virker veldig trøtt.. Men det har vi prøvd her også, men da er han jo ikke trøtt og da sovner han hvertfall ikke. Så jeg må bare se ann trøtthetstegn samtidig som jeg ser litt på klokka. Han ligger ofte og klager, hylgråter ikke, ca 15 min før han sovner. Hvis det blir gråt, går jeg og rugger vogna... Håper virkelig det går seg til når de blir litt eldre.. Mini er 6 mnd nå..
Nynte Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Han ligger i vogn om dagen, men seng om natta. Får ikke rugget senga, så da må han bare ligge å gråte litt og vi går inn og roer innimellom. Jo mer vi går inn, jo verre blir det...
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg har tenkt det samme selv mange mange ganger.. Det å sove er ikke alltid så lett. Har av og til trøbbel med å sovne selv om det er like før jeg stuper.. Jeg har i grunn ingen gode råd, bare masse sympati, da vår tulle har skjønt tegningen og legger seg greit. Musikk har hjulpet, faste rutiner, og av og til hjelper det å sitte inne hos henne..
Vandrende Melkemaskin Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Mitt problem er at jeg har vendt han til å bli holdt og vugget i søvn Han er straks åtte måneder. Noen dager er det eksremt vanskelig å få han til å sovne, selv om han er stuuup trøtt og jeg har prøvd å vugge han lenge. Han flakser med armer og bein, griner og er umulig.. Da pleier jeg å holde armer og bein fast!!! , vugge han i tre minutter... oog der sovna han... Høres brutalt ut.. men det er ikke det altså.. hehe.. Hold armene og beinene fast!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Frøkna her var sånn og.. Men jeg/vi lot a ligge i sengen og hyle litt (var bare trass hyling) Faste rutiner på legge tid. Kysser a god natt.Setter på en vuggevise cd til a. Setter meg i senga og venter til hu roer seg,gjør a det så går jeg ned. Funket hele tiden.. Nå legger vi hu bare i senga,kysser a god natt,setter på vuggevise cd`n og går. Da ligger hu i senga og pluddrer med sitt.. Finne riktig liggestilling,kosekluten litt over ansiktet skal til og kose kaninen i armen Hu er 5mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå