Nytthåp2012 Skrevet 24. november 2010 #1 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg testet positivt med CB ukeindikator torsdag 18.november. Da stod det gravid 1-2 uker. Testet igjen i morges og da stod det også gravid 1-2 uker. Burde vel stått 2-3 uker. Noen som har vært borti dette tidligere hvor alt har vært bra med den lille spiren allikevel? Kjenner jeg blir veldig bekymret. Håper så inderlig at alt går bra denne gangen siden jeg hadde en MA i april og det har tatt en stund før jeg har blitt gravid igjen. Skal ifølge terminkalkulatoren være 4 + 6 i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142601137-cb-graviditetstest-med-ukeindikator/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giinaღ Skrevet 25. november 2010 #2 Del Skrevet 25. november 2010 Har du husket å teste med morgenurin? Sist jeg var gravid ringte jeg til og med kundeservice til Clearblue for å sjekke og da sa hun at det var helt nødvendig med morgenurin for å påvise riktig uke-resultat. Jeg kan kun fortelle om min erfaring. Da jeg var gravid sist viste testene kun 1-2 uker, selv etter at de burde vist mer. Hadde heller ingen som helst gravidfølelese og da spontanaborterte jeg tidlig, i uke 5. Så jeg kom rett og slett ikke lenger fordi det ikke var noe liv. Denne gangen har testene, helt korrekt, vist riktig uke til riktig tid. MEN dette er sikkert ingen fasit og det står at den viser 98% nøyaktighet eller noe. Husk at man produserer ulik mengde hcg også så at de kan måle dette helt nøyaktig tviler jeg litt på. Du er jo ikke kommet lenger enn litt uti uke 4 så ville ikke bekymret meg så veldig ennå. Kan du ikke ta en ny test igjen om noen dager og se om den har økt da? Tipper at alt er i skjønneste orden, jeg. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142601137-cb-graviditetstest-med-ukeindikator/#findComment-142602626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå