Gå til innhold

Symptomene plutselig borte! Hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 6.uke og til nå har jeg hatt sterke symptomer. Ømme bryster og "kynnere" i magen konstant. Ellers helt fin. De siste 2 dagene har jeg ikke kjent noe tegn. Har hatt litt brun utflod som jeg forstår er normalt. Noen andre som har hatt/har samme erfaring?

Fortsetter under...

de forsvant noen dager så kom de igjen ganske mye i sterten ikke konstant hele tida. så er ikke unormalt.. jeg kasta opp mye så da når det gikk tre dager uten det så ble en jo litt bekymra, men det er hormoner som svinger.. høres normalt ut, men om det kommer friskt blod så bør du ta kontakt med legen..

lykketil:)

Dessverre så hadde jeg en SA i helga. Jeg har blødd hele helga og har fortsatt blødninger. Kun litt menslignende smerter.

Tar det ganske greit da det er første gang jeg har abortert og iom at vi ble gravid på første forsøk. Vi får prøve igjen etter jul.

Takk til dere som gav meg svar når jeg trengte det.

Det var utrolig leit å høre Lillemy :( Vet ikke hva mer jeg kan si enn at jeg føler veldig med deg. Jeg har selv hatt blødninger i helgen og venter nå på tidlig UL og svar på nye HCG prøver som ble tatt i dag.

Håper jeg snart ser deg her inne igjen :)

Varm klem til deg..

• 3 måneder senere...

Annonse

Det var jo litt stilig da. .. Satt og leste på tråden din, og merket etter noe innlegg at det var skrevet for noen måneder siden. Plutselig dukker nicket ditt opp igjen og du skriver du er gravid igjen! Snakk om å spole framover i tid, helt merkelig.

Gratulerer! Håper det går riktig så godt denne gangen! Har du termin i oktober? November her..

Takk, ja denne gang satser jeg på at alt skal gå bra. Termin i slutten av oktober.

Jeg har jo oppdaget at SA er nokså vanlige så ville gi fortvilte jenter/damer en trøst om at det går fint ann å bli gravid igjen.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...