Gå til innhold

Ønsk meg velkommen hit ;) 9 uker på vei, og lurer på masse :) (som skravle)

Anbefalte innlegg

Er altså 9 uker på vei, og har nå vært til første svangerskapskontroll. (tidlig, pga komplikasjoner tidligere) Har 2 barn fra før.

Så i uke 9 var jeg til første kontroll hos lege, og fikk neste time hos henne i uke 16, midt i januar.

Meeeen, d jeg lurer på er, når kommer jordmor inn i bildet? Må man ta kontakt selv? Legen nevnte ikke noe om dette. Samt at neste kontroll hos legen, er jo bare en par uker før UL kontroll sånn ca, og henviser ikke legen til denne timen før neste gang jeg skal dit da?

Syns d er veldig lenge til neste kontroll, med tanke på alt jeg tenker om dagen... Lever h*n, osv :( Mye slike tanker... Sikkert med tanke på komplikasjoner tidligere,,,

Håper dere kloke damer her inne har noen svar til meg, og andre tips eventuelt :)

Klem

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen hit :) jeg er 11 uker nå på fredag! Det har gått fort å tankene har surret hos meg også! jeg har ei lita jente på snart 16 mnd fra før.

jeg bestilt time til lege å jordmor ganske tidlig. tror du bare må bestille time til jordmor med en gang ja!!:) men da jeg var hos legen sa hun at de ikke tok undersøkelser før i uke 12 med nr 2.. så jeg fikk ny time neste fredag.. da skal jeg på full undersøkelse å måler å håper så inderlig jeg får høre hjertelyden på lillen i magen! jeg har vært så urolig! skulle tro at når man har vært igjennom det før så skulle man være litt roligere.. men jeg føler jeg er mer urolig! Det er litt bedre nå..men de første mnd var helt forferdeli.. tenkte bare på det værste!!

men nå er jeg her.. snart 3 mnd på vei og formen er stigenede å mye bedre:)

svar på spm ditt sa jeg.. men sier det her også.. tror du bare kan bestille en time hos jordmoren jeg.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...