Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 hvor lenge er det normalt å ha melk etter fødsel og amming?? slutta å amme da klumpen var 4 mnd, nå er han 16 mnd. har fremdeles litt melk hvis jeg klemmer. hjelp?!
Gjest Kira06 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg har også lurt på det samme! Sluttet å amme i sommer, men har fortsatt masse melk. Har sjekket noen ganger når jeg står i dusjen (spesielt på den ene siden, fordi den virker så "fullere" enn den andre), og da kommer det stråler med melk. Ikke bare litt heller... kjenner at jeg gjerne kunne vært ferdig med de greiene nå
Trollemor75 Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Samme her, kommer fremdeles dråper om jeg klemmer, det er 1 år siden jeg sluttet å amme. Litt ironisk, for jeg hadde ikke så mye melk i utgangspunktet.
Sistah*G07*J09* Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Jeg sluttet å amme storebror da han var 7mnd. Å jeg hadde fortsatt melk i puppene da jeg ble gravid med lillesøster, å da jeg var 20uker på vei med henne begynte det å bli så mye igjen at jeg måtte bruke ammeinnlegg, å det vedvarte helt til snuppa kom ut. Ammer henne fortsatt, å nå er hun 1år Er 2år og 2mnd i mellom storebror og lillesøster, så jeg har hatt melk i puppene konstant i 3,5år nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå