Gå til innhold

For en lykke å klare komme meg hit :) hvordan er formen damer?

Anbefalte innlegg

Endelig 2.trimester på meg også. Håper bare dette trimesteret går knirkefritt for seg, og at de utallige blødningene er over for godt. Skal på neste ultralyd på tirsdag, spennende, men litt skremmende også synes jeg,. Er så redd for at noe er galt med den lille.

Ellers har jeg begynt å verke litt i ryggen. Andre som kjenner litt på dette så tidlig?

Lykke til videre til alle gravide damer. :)

Fortsetter under...

Ryggen min føler nok at den bærer tungt allerede, så den er litt vanskelig. Mye vondt i korsryggen på kvelden og utrolig masse kynnere. Men slik er det vel når man allerede har to små terrorister som krever sitt og skal forsøke å jobbe og holde alt i gang. Prøver imidlertid å få nok hvile og i det minste gi ryggen fri så fort ungene er lagt. Ellers er formen utmerket. Dette er en god tid! Og velkommen inn i andre. Måtte det bli problemfritt og fint for deg også!

Jeg har ikke merket at noe er tungt ennå, heller ingen problemer med ryggen. Håper det holder seg, sist ble jeg sykemeldt fra uke 20 pga skiveprolaps og bekkenløsning.

Men jeg er fortsatt kvalm, så kvalm at jeg nesten ikke spiser. Har vært deltidssykemeldt siden uke 7, og fra uke 10 frem til nå (13) er jeg 100%. Har ikke spist no særlig på tre uker, og alt som kommer ned har kommet i retur.

Jeg sliter ennå med kvalmen. Kaster en del opp på morgenen. Og kan bruke 1 time på å få i meg frokosten. Er sykemedlt på 4 uka nå 100%. Er stort sett sliten og trenger å ta det mye med ro. Stress gjør bare vondt verre. Er sååå lei. Savner jobben og et sosialt liv. Håper å kunne begynne å jobbe igjen om 1 og 1 halv uke.

Deilig å få ut litt frustrasjon her :P

Lykke til jenter:)

14 + 1

Uff, litt fælt å si, men syns det er godt å se at det ikke bare er jeg som er kvalm ennå. Virker som "alle" gjør seg ferdig med sånt i 1. trimester. Men det er vel snart slutt på spyingen for vår del også. Idag har jeg vært ganske brukbar, må bare få inn mat så jeg ikke er så svimmel. HÅPER jeg kan begynne å jobbe ijgen neste uke.

God bedring maibarn11!

Gratulerer og velkommen! Hadde selv masse blødninger i 1.tri, og faktisk hatt bittelitt nå i 2. tri også. Så jammen var det godt å komme over "grensen" -skjønner akkurat hvor deilig det er :o)

Kjente bekkensmerter den dagen jeg var 3 uker på vei denne gangen, og har verket en del i ryggen. Så det er visst aldri for tidlig.. ;o)

Men i forhold til premien, så er det jo heldigvis verdt det.

Lykke til på ultralyd! Håper det blir en super opplevelse :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...