mariabee Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 De siste par dagene har jeg rett å slett vert uggen i formen.. Småkvalm og det verker i ryggen. Mensen smerter eller noe lignende innimellom, men ikke sånn veldig.. Kjenner at nå vil jeg veeeldig gjerne at fødsel skal sette i gang:) Hvorda går det med dere damer?
minnimus83 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 vondt litt her og litt der er ganske lei, vil at fødselen skal settes i gang straks, er 39+1 i dag
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Drit vondt i ryggen, vil bare få i gang fødselen. Føler ikke det skjer med det første men håper, som alle andre, at jeg slipper overtid. En uke til termin =P
Puppemamma Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 er litt stiv i ryggen og ene hofta, men ellers egentlig i fin form. Magen er litt ustabil forresten.. og har fryktelig mye halsbrann men maks 21 dager igjen nå har begynt å hekle i dag så har faktisk ikke vært så lang dag i dag anbefaler å hekle votter uten tomler til dere som kjeder dere, veldig enkelt
Luna har født. Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Uke 39+0 i dag. Vært svært varierende siste 2 ukene, med kynnere, kvalme, murringer, gråt, latter og innimellom veldig god form. Hehe, ikke lett å være i hus med meg nå. Har flere ganger trodd det var i gang, men den gang ei...... Hard mage, løs mage...ja....i det hele tatt masse tegn som overhodet ikke behøver å bety noe som helst har jeg skjønt Lykke til alle sammen.
Roxiepop - nybakt mamma<3 Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Her går det bra:) Alt har blitt mye tyngre den siste uka da..som å reise seg fra sofaen, snu seg i senga, vondt i ryggen osv Men det hører nok med når det er 16 dager igjen til termin! Ellers så vil jeg også veldig gjerne at ungen skal komme ut snart! Synd de bestemmer dette selv, hehe.. Flere som sliter veldig med halsbrann den siste tiden? Trodde det skulle bli bedre etter magen har sunket, men neida...
minnimus83 Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 ja eg gjør det, eg står opp flere ganger om natten å drikker melk vondt å reise seg vondt å snu seg vondt å sette seg, ustabil mage
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 minnimus83, melk skal du faktisk ikke drikke viss du har halsbrann, det kan gjøre det verre. Prøv å drikk mye vann! Jeg trodde melk skulle hjelpe før(har hatt perioder med halsbrann i flere år ) men melk gjorde det mye verre fant jeg ut, og nå senere har jeg lest at det ikke er bra=)
minnimus83 Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 melk hjelpe faktisk veldig mye på meg, har drukket melk lenge eg og legen sa ingeting om å ikkje drikke melk,har prøvd masse andre ting men eghar funnet ut at melk er en av tingene så hjelpe mest
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Ok, rart hvor ulikt man reagerer på ting, men du vet best hva som fungerer for deg! Bra det hjelper da=)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 Ok, rart hvor ulikt man reagerer på ting, men du vet best hva som fungerer for deg! Bra det hjelper da=)
minnimus83 Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 hvor langt er du på vei då ? babylykke<3fødeklar
Margarita -- Skrevet 24. november 2010 #13 Skrevet 24. november 2010 Melk er min redning til alt, også halsbrann! Så hver gang jeg får beskjed om å ikek røre melk, da gjør jeg det, så blir det bra:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 25. november 2010 #14 Skrevet 25. november 2010 Ja melk hjelper! Og iskrem, og vaniljesaus! Bare å tømme det i seg!
minnimus83 Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 jo takk eg holder på hehe håpe det ikkje er så lenge igjen, ei uke til terminen i morgen fredag den 26. eg har termin den 3. des
minnimus83 Skrevet 25. november 2010 #16 Skrevet 25. november 2010 eg har vært sånn uggen i kroppen i hel uka , ustabil i maghen og så har eg hatt og er endå litt vondt herog der og stiv og støl, har hatt litt vondt herog der i noen uker, men eg lurte på om dette er noe tegn elle om det bare er eg så er lei og sliten?
Student89 Skrevet 25. november 2010 #17 Skrevet 25. november 2010 Jeg har 14 dager igjen, og begynner å merke at jeg er litt lei! Natta er verst, det å snu seg fra en side til den andre er et mareritt.. Men ellers er formen ganske bra Eneste er at jeg har en del diare vondt i magen, men det kommer ikke noe diare nei, bare føles sånn ut.. Junior er blitt mye roligere de siste dagene også. Meeen, må nok vente i allefall 14 dager til regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå