Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på p.pillen i snart 2 år..Men i det sist har jeg gått fra brett til brett uten mens for å minske eggløsning.Viss jeg har glemmt en pille før så kommer mensen med en gang,men nå er det 4uker siden sist å den har ennå ikke kommt.Tok en test sist uke etter å ha drukket 1.5liter vann,den var negativ..Hva gjør jeg nå,har ømme bryster og murring i underliv men det skjer liksom ikke mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt at ømme bryster og murringer kan komme i forbindelse med hormonubalanse. (minske eggløsning??) Man har ikke eggløsning på p-piller... med mindre man glemmer en pille eller fler på rette dagene...

Har du sluttet på p-pillene? Eller har du bare hatt pauseuke/placebopillene?

....og..ved en 28 dagers syklus kommer mensen hver 4'de uke..har du lengre syklus, uten p-piller, så kommer den etter litt lengre tid..

Og...hvorfor drikke 1,5 liter vann før du skal teste?

Beklager, men jeg slet litt med å skjønne hva du egentlig ville frem til...

Skrevet

Har bare pause.har 21 dagers syklus..Det med at jeg drakk så mye før eg testet var at det ikke akkurat var morgenurin..Går på pillen for å ikke få eggløsning pga sammenvoksninger i bekkenet..Forstår bare ikke hva som gjør at mensen ikke kommer så lenge det kjennes sånn ut på kroppen,,

Skrevet

Takk for svar,vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...