Nynte Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg bruker Holle mme og de har ikke mme 2. De har noe som heter tilskuddsblanding som kan brukes fra 6 mnd.. Vet ikke hva det er... Men så lenge han får i seg et par porsjoner med grøt i løpet av dagen og annen fast føde, så kan jeg vel bare bruke mme 1. Planen etterhvert er at han bare skal få mme om morgenen og rett før natta, ellers fast føde..
blomstre Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Går ikke ann å planlegge hvorvidt man skal bruke mme2.... Mme2 har samme sammensetning som mme1 med unntak av at den har mer jern (noen merker har også noe mer stivelse for å få mer metthetsølelse). Mhp jern så er det kun et poeng å gå over til mme2 ved 6 mnd dersom babyen er finspist på grøt eller annen jernrik kost. Selv hadde jeg en matglad baby som ikke hadde problemer med å få i seg jern fra fast føde, så jeg brukte mme1 hele tiden. :-)
Nynte Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg prøvde å gå over til nan 1 her, sånn i tilfelle jeg måtte over på mme 2 engang her, men da ble han så hard i magen.. Han spiser masse grøt, så da holder jeg meg til mme 1 jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå