Gå til innhold

Fortsatt velstand - 15 uker og ny rekord! :o)

Håpet ble virkelighet!

Anbefalte innlegg

Er så lettet nå, hadde en god følelse for ultralyd i dag, men man tør jo aldri håpe for mye.... Ser ganske raskt et bankende hjerte og alt ser flott ut. Aldri sett liv etter uke 12 (hørt hjertelyd uke 14) før så nå har jeg satt personlig rekord! Yeahh!!

Nå blir det ikke ultralyd før den ordinære på A-hus 20/12, skal vel holde ut til det nå. Gyn sa morkaka mi lå foran og forberedte meg derfor på at det kan ta litt tid før jeg kjenner liv selv. Fått time hos jordmor, Siri som har startet barnimagen.com, 16. desember så skal fortsatt følges opp godt!

Håper alt er fint med alle damene her - jeg skal nyte kvelden!

Klem

Fortsetter under...

Hei håp 2010, og gratulerer med nok en flott UL!! Sikkert utrolig godt å ha kommet over den tiden det gikk galt sist, du skal se at denne gangen går alt fantastisk bra.

Blir spennende med ordinær UL, du fikk kanskje vite kjønnet i dag?

Kos deg videre med babyen i magen, jeg koser meg også, og gleder meg til adventstiden som er ret rundt hjørnet!

Klem

Takk for det, var en liten milepæl idag ja! Er jo fortsatt et risikoprosjekt vi holder på med, men vi får jo bare håpe på det beste! Koselig å høre at det går fint med deg også, du er foran meg i løypa er du ikke?

Reiser til Gøteborg på juleshopping m ei venninne til helga, det blir hyggelig! Får kose oss med førjulstida ja, fortrenge mørket og kulda og kose oss innendørs!

Klem

Ååååååååååh, no ble jeg glaaaaa:-)))) Dette skal gå veien for oss håp i 2010. Det er no ikke lenge til ordinær ul heller da for deg. Tenk - om noen bitte små uker vil du kjenne liv....:-)

Kos deg masse på juleshopping.

Klemme til deg fra Ann Kristin

Juleshopping i Gøtebord hørtes fantastisk ut, det er slikt som gir god julestemning det! Og i tillegg ha en liten en i magen, ja da kan det ikke bli så mye bedre!!!

Jeg er vel nøyaktig 1 uke foran deg. Mente jeg kjente tegn til liv for 14 dager siden, to dager på rad, men har ikke kjent noe nå i det siste. Jeg har heldigvis tilgang på doppler på jobb, så jeg sjekker hjertelyden hver uke, det er betryggende. Ikke så lenge igjen til ordinær UL, gledgruer meg til det.

Har du kjent antydning til liv da?

Kos deg på shopping!!

Annonse

Takk for det damene! Har jobbet 2 dager på rad nå og er så sliten, men happy! Har en herlig gjeng på 18 barn som jeg tilbringer dagene sammen med på jobb, merker at de ikke er så mye ute nå i kulda, makan til energinivå idag, hei og hå! Nå er det langhelg da, blir deilig! :o)

Ser frem til ordinær ultralyd 20/12, blir hyggelig å ha med mannen også, kanskje får vi vite kjønn også, tenkte ikke engang på det igår jeg! Spiller forsåvidt ingen rolle heller, gutt eller jente er like velkommen! ;o)

Ønsker dere en riktig god helg, takk for all god støtte så langt!

Varm klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...