Gå til innhold

hjemme etter en runde premature rier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til i går kom det noen kynnere som ut over natten ble tøffe å puste seg igjennom. De ble regelmessige med 5 min mellom dem. Kl 8.30 neste morgen dro jeg inn til føden for en sjekk. Og de kunne bekrefte at de kom veldig regelmessig. De likte heller ikke at jeg hadde sterke smerter nedentil mens dette pågikk. Jeg ble innlagt og fikk en Bricanyl (tror det er slik det skrives) og de roet seg litt.. Men utpå kvelden tok takene seg opp igjen. Så jeg fikk en ny tablett, og da gav det seg helt før natta kom. Jeg hadde en rolig dag i dag, men fra kl 13 begynte takene å ta seg opp igjen, så jeg fikk en ny tablett siden jeg hade så god effekt av

den.

Livmorhalsen har gheldigvis ikek blitt påvirket, så jeg fikk reise hjem med en resept på tablettene jeg har fått på sykehuset.

Mine to første kom i uke 34.. SÅ det er litt for tidlig nå i uke 31.. OM 3 uker DA er jeg klar..

Fikk det plutselig travelt med å få resten klart her hjemme nå..Men fått streng beskjed om ¨å ta det med ro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon. Har gått på bricanyl i tre uker nå. Og skal fortsette til neste kontroll, som er om tre uker. Hjelpe meg...ja,det er kanskje på tide å gjøre mer klart her hjemme...hehe,tiden har gått så utrolig fort denne gangen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...