Gå til innhold

Har dere kjøpt bilstol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva ble det isåfall til? :)

Skal få svigerinna til å kjøpe på tilbud på reflex til helga, maxi-cosi med easyfix base. Hadde veldig lyst på maxi-cosi pebble som var best i test og er på tilbud på barnas hus, men den kan vi ikke bruke i bilen siden vi ikke har isofix.

Sist gang hadde vi besafe izisleep, leid fra if (vi leier fremdeles, har stol nr 2 nå)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Vi kjøpte maxi cosi cabriofix med easyfix base :) Den var på tilbud på Barnas Hus da, og samtidig både best i test og anbefalt av andre jeg kjenner :) Og så passer det på basen til barnevogna vår så vi kan løfte det rett over fra bilen hvis vi skal inn og handle f.eks og den lille sover.

Skrevet

Den har jo så mange navn den stolen, at ett måtte selvfølgelig falle bort. Var maxi-cosi cabriofix jeg mente :)

Skrevet

Vi har en cabriofix med easybase fra førstemann, er kjempefornøyd med den! :) Anbefales!

Skrevet

maxi-cosi, og vi har også kjøpt adapter til barnevogna vår :) Genialt!

Skrevet

Kjøpt Acta Graco Logico s fra kidsandcare.no :) Virker veldig bra setet :) Også er det billig og inkludert base.

Skrevet

Vi har også kjøpt Maxi Cosi med easyfix base. Super bilstol og den ser flott ut også! De fleste jeg kjenner har også kjøpt denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...