La vita è bella <3 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Og hva ble det isåfall til? Skal få svigerinna til å kjøpe på tilbud på reflex til helga, maxi-cosi med easyfix base. Hadde veldig lyst på maxi-cosi pebble som var best i test og er på tilbud på barnas hus, men den kan vi ikke bruke i bilen siden vi ikke har isofix. Sist gang hadde vi besafe izisleep, leid fra if (vi leier fremdeles, har stol nr 2 nå)
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Vi kjøpte maxi cosi cabriofix med easyfix base Den var på tilbud på Barnas Hus da, og samtidig både best i test og anbefalt av andre jeg kjenner Og så passer det på basen til barnevogna vår så vi kan løfte det rett over fra bilen hvis vi skal inn og handle f.eks og den lille sover.
La vita è bella <3 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 Den har jo så mange navn den stolen, at ett måtte selvfølgelig falle bort. Var maxi-cosi cabriofix jeg mente
AO3 Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Vi har en cabriofix med easybase fra førstemann, er kjempefornøyd med den! Anbefales!
jlille Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 maxi-cosi, og vi har også kjøpt adapter til barnevogna vår Genialt!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Kjøpt Acta Graco Logico s fra kidsandcare.no Virker veldig bra setet Også er det billig og inkludert base.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Vi har også kjøpt Maxi Cosi med easyfix base. Super bilstol og den ser flott ut også! De fleste jeg kjenner har også kjøpt denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå