✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg føler meg skikkelig forberedt jeg. Selv om jeg er førstegangsgravid så har jeg liksom full kontroll fordi jeg har gjort det flere ganger i drømmene mine. Her en natt ammet jeg hele natta også. Det var utrolig godt å våkne etter den drømmen, for jeg hadde skikkelig mammafølelse og det føltes helt ekte. Gleder meg til det blir ekte!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Heldig du Jeg sovnet på sofaen foran tvn i går, under pressekonferansen i forbindelse med oppsigelsen til Vålerengapresten. Så jeg har drømt om Einar Gelius i natt
jlille Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg drømte jeg tok ut ungen, ammet han, viste han fram til familie og så la jeg han på plass igjen etter en stund Han var så nydelig, og han hadde fått fine tenner allerede. Smilte hele tiden Håper jeg får til å amme! Melkeproduksjonen er jo i gang,men det trenger visst ikke å bety noe som helst iflg jordmor og ammehjelpen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå