Gå til innhold

Da var det over for meg også :(

Anbefalte innlegg

Fikk tlf. av legen i sta, og han fortalte at Hcg nivåene har synket så mye at det desverre er over for den lille spiren.

Jeg som trudde alt var bra siden blødningen var så liten.Kvalm har jeg hvert de siste dagene også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142600129-da-var-det-over-for-meg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er over for meg også..... aborterte i uke 11 og har vært til utskraping idag. Føler med deg - det er tungt og trist, men ser at du også har to barn fra før så vi får glede oss over de vi har. Jeg blødde også veldig lite og var kvalm (hadde ikke vondt i magen heller), så fikk masse velmenende råd om at det sikkert gikk bra...... men det er ikke alltid slik at det er ensbetydende med at det går bra sa legen på sykehuset..... Masse lykke til videre, og føler med deg...

Ja det er kjedelig å miste uansett hvor langt man er på vei.

Jeg har selv mistet i uke 12 for noen år tilbake og måtte ha utskrapning. men har fått en gutt etter det.

Vi får bare stå på ikke stresse med å bli gravide igjen, det trur jeg ikke hjelper på.

slappe av og nyte desember mnd. som kommer og håpe en ny liten spire snart er på plass.

Stor trøsteklem til deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...