Gå til innhold

Zassy, hvor der du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra, du har vel ikm i disse dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Venter i spenning på å få høre noe :)

Skrevet

hvor der jeg? der vel! ;)

Er her jeg, vært mye jobbing i det siste, pluss at jeg ikke tror jeg er gravid så jeg har trukket meg stille ut litt :P Men har da vært innom nesten vært dag med et innlegg, så SÅ stille har jeg da heller ikke vært, hehe, sier kanskje litt om hvor mye jeg var her før heller... :P

Vel har ikke ikm før til helga, tenkte teste i morgen for gøy ;p Har vært flink og ikke testet denne uka! Selv om jeg offisielt har gitt opp, hehe, så er jeg glad i å teste :-D

Så ryker av en blendahvit i morgentidlig ;)

Hvordan går det med dere da? Undretrollet symptomer?

Babysyk85, overtalt den mannen enda? ;)

Klem til dere som savner meg :-D Det blir jeg glad for ja!

Skrevet

jepp tenker på deg eg og vet du lykke til da : ) ... eg har el i dag så krysser alt for at den sitter nå

Skrevet

Da har nok jeg misset på trådene du har skrevet på ;) Følte det va så lenge siden... Jeg er ekstrem på sløv skriving på data, skulle tro jeg hadde de pølsefingrene ... hehe :)

Hvorfor har du gitt opp håpet? Ingen symptomer? Det trenger jo ikke være symptomer da! Hvis nå TR kommer så er du jo snart klar for ny PP :)

Symptomer ja, hvem vet... :) Har endel murringer i mage og korsrygg, svimler lett ( men det gjør jeg til vanlig i perioder ), det dra nedover hoftene på en måte... Ja det var vel det. Ellers er jeg jo konstant trøtt, men det er jeg å til vanlig ;)

Vi får se da, om det er PMS eller spire :)

Klart man savner deg når det blir "lenge" siden!

Skrevet

Takk for det metti :) masse lykke til ! :)

Undretrollet: Vel, jeg vet ikke, føler det bare på meg..tror jeg er en sånn person som kommer til å kjenne det godt på kroppen når jeg først blir gravid, er alltid sånn at jeg reagerer på hver minste ting osv.

Men jeg VET jo enda ikke, bare liker å svartmale litt ;-D

Du har jo en del sympt. da, blir spennende :) Dere er jo en liten gjeng nå som jeg har snakket en del med, og blir å følge dere spent! :)

Skrevet

Har du fått kjøpt deg billigtester eller? Kan vel lønne seg for de som er glad i å teste.

Har ikke fått overtalt han enda, eller, jeg har ikke prøvd enda heller. Nå leser han til eksamen, så jeg tror jeg drøyer det til juleferien. Men jeg skal bare ta ferdig det pillebrettet jeg tar nå, og så skal jeg slutte - og det syns han er helt greti : D Da er jeg liksom helt klar hvis han plutselig vil begynne før!

Kanskje du rett å slett ikke får noen symptomer, at kroppen spiller deg et puss! Eller så er du av de som produserer Hcg sent.

Er forresten skikkelig stille inne på snart klar nå! Og de fleste som er der skal prøve i desember eller januar, så de forsvinner før meg, buhu ;( hehe

Krysser fingrene for deg i morgen tidlig da!

Skrevet

Har tilgang på tester gratis faktisk. Ikke enorme mengder da, men nok til å slå seg litt løs :P

Kan være lurt å ikke mase ja, det tenkte jeg mye på, ville at det skulle være lystbetont dette og ikke forbundet med noe negativt liksom. Men er jo ikke lett å la vær å mase, det vet jeg godt! Du får heller få ut frustrasjonen her inne ;) Så bra at han synes det er greit å slutte med pillene! Du får han sikkert med littegrann før ;p bare begynn å si at de fleste du vet om har måttet prøve i minst 2-3 måneder før det klaffet... tihi.

Skjønner godt at det er kjedelig på snartklar, synes også det var lite liv der når jeg var der, var liksom bare du og jeg, hehe, men mulig de andre som skal prøve til sommeren kommer tilbake når det nærmer seg? Får håpe det for din skyld, men du er mer enn hjertelig velkommen til å være her sammen med oss :-D Selv om jeg kan skjønne at det muligens blir enda vanskeligere å vente da.

Ja kan jo hende, bare føler på meg..hehe..og nå i kveld kjennes det ut som mensen er like om hjørnet, kjenner kroppen min ganske godt tror jeg ;) Takk, krysser en finger selv :-D

Skrevet

Jeg trodde også mannen ikke var klar før han en dag bare hadde ombestemt seg . Me begynte med ( tåle hormoner dårlig ) å kutte ut p-piller for så å bruke kondom. Men det ble bare slakkere å slakkere til vi bestemte oss for å kutte det helt ut ... jeg er nå i 4 pp og tviler på at det klaffer før jul. Så det er viktig være forberedt på at det kan ta tid.

Masse lykke til med å overtale mannen og til deg Zassy !!

Må gi rapport i morgen på koss det går

Skrevet

God kveld :)

Jeg blander meg nå bare inn i tråden deres her jeg :)

Var faktisk bittelitt kvalm i morges..var jo det i går morges også. Men i dag ga det seg mye kjappere enn i går. Tror kanskje det er fordi jeg er så sulten når jeg står opp, og så må jeg vente så lenge før jeg får spist..er jo vant med å spise med engang jeg står opp. Men jeg prioriterer 30 min lengre søvn og så spise når jeg kommer på jobb :P

Ellers har jeg naturlig nok ingen symptomer..har fått litt slim/utflod i dag..så lå nå med beina i været en stund etter sex bare sånn i tilfeller jeg ikke har hatt EL enda..hehe :P

Dagen på jobb i dag sneglet seg avsted, men ettermiddagen for så fort forbi at jeg nesten ikke rakk alt som skulle gjøres..Og nå kjenner jeg at det nærmer seg sengetid, er stuuuptrøtt! Gleder meg til helga ja :)

Zassy, du får nå oppdatere oss om det blir blendahvitt eller ikke ;)

Skrevet

Så hyggelig at jeg kan ta følge med dere. Syns egentlig at det hjelper å følge med på andre, er jo spennende å se om det klaffer når dere har IKM da, siden det ikke er så spennende hos meg :)

Alle mine venninner har fått klaff på 1 eller 2 forsøk, og det vet han, men prøver å hinte om at det er mange som bruker lang tid her inne! Kjenner jeg er litt sur nå, fikk vite at en venninne kanskje har planer om å bli gravid, og de har bare vært sammen i 4 mnd. Syns det er skikkelig "dårlig gjort" hvis de skal prøve før oss, for jeg har liksom sååååå lyst nå! Blir jo så klart glad på deres vegne, men er så kjipt at jeg bare må vente og vente! Hadde det ikke vært for de dumme studiene til kjæresten min, så hadde vi også hatt baby nå!!

Argh!! Måtte bare få ut litt frustrasjon, hehe

Skrevet

Leahpudding: Enn at du er kvalm da, enn hvis det er noe i det! Kanskje tvillinger hvis du får kvalme så tidlig? Eller trillinger?? hehe! Bland deg inn i tråden i vei du, vi "kjenner" jo hverandre alle sammen her :-D

Babysyk85: Skjønner godt du synes det blir urettferdig ja.. vet et vennepar av oss også skal starte prøvingen snart, og de har vært sammen i ganske kort tid, det er liksom irriterende, hehe, burde jo bare bry oss om oss selv og vårt liv, men det er rart med det..men blir mest sjalu jeg da, hehe, på at noen har en mann som faktisk vil prøve etter så kort tid! synes det er romantisk jeg da :P

Men venter dere bare pga studiene til kjæresten? Er han ferdig til sommeren da? Men du skal jo være gravid i 9 måneder, + at det kanskje tar litt tid å slutte på p-piller pluss beregne litt prøvetid..ville satt i gang jeg..er det jobb han vil ha før dere kan starte da?

Skrevet

Ja, vi vil helst ha baby vår/sommer for at han kan være mye sammen med babyen i sommerferien sin. Men skal jo litt til for at det klaffer da. Til sommeren har han 3 år igjen, så det er litt derfor han vil vente også - denne økonomien, og at studiene tar så mye tid at han mener han ikke får brukt nok tid med ungen. Men kan hende at når det nærmer seg så vil han prøve før. får jo se hvordan det blir når jeg har sluttet på p.piller, om han er supernøye eller bare slurver med prevansjon.

Skrevet

ok skjønner :) Ja økonomien..irriterende at den skal være med å bestemme :( Har tatt fra den stemmeretten for tiden jeg :P

Da skal jeg hoppe i seng her, hvis jeg greier..er iiiskaldt her, og særlig på soverommet! Tar med både ullteppe og kler på pysj og ullsokker :S brrr!

Natta :)

Skrevet

jaja da fikk eg endelig negativ el test .. Har hatt positiv i tre hele dager så skjønte svært lite ... Men nå ser det endelig ut som den blir svakere og svakere..

Så nå begynne symptomjakten.. Men jeg er ganske negativ kjenne eg.. Har liksom ikkje troen men det e vel sånn som skjer etter flere mnd med prøving

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...