mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 He, he nå er permisjonen begynt og jeg kjeder meg!! Som sikkert flere andre her er jeg lenket til sofa'n og venter:-) Heldigvis er jeg så pass trøtt at jeg får sovet en del da. Godt det finnes tv og strikketøy:-) Hva gjør dere andre verpende jenter da? Gleder meg til lille jenta mi kommer;-)
Puppemamma Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 10 dager igjen her i går'n jeg har bakt masse: skoleboller, pepperkaker, blåbærmuffins, sjokomuffins har hekla: 2 par votter, 1 sokkepar - og et uendelig langt teppe som aldri kommer ti å bli ferdig:( har vasket ned hus og rydda alt gjort klar til babyen..... i morgen skal jeg trekke om 2 skapdører vi har på gjesterommet... alltids noe å finne på men begynner å bli mindre og mindre gitt.. heldigvis advent til helga så jeg kan pynte til det
Luna har født. Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Gud hjelpes Amazing, hvor tar du enegien fra??? Hehe... Jeg har også alt klart til baby, og julegaver i boks, men ser det skulle vært vasket ned her.....ser og ser..
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 24. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg er imponert over energien din!!! Selv er jeg blitt sofa slave:) Alt er klart til minsten, men skulle nok vasket litt ja:-) Du kan jo sende meg litt energiskstøv denne veien:)
Makko med to små gutter Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Om noen har energi og tid til overs skal jeg flytte neste uke... Trenger pakke hjelp!
endelig gravid28 Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 10 dager igjen til termindato og energien er helt på bånn!! Bare sitter å venter og stirrer ut i luften..og sovner litt. Ser og tenker på alt som kunne vært gjort rundt meg, men får ikke til noen ting. Frustrerende... Har så lyst at det skal skal skje noe nå sånn at graviditetsplagene går over og jeg kan bli frisk og rask igjen. Men det kan jo fortsatt gå to uker og vel så det. Burde vel prøve å gjøre NOE i dag...
Puppemamma Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 hehe..ette har vært fordelt over mange dager altså jenter!!! så har liksom bare vært litt hver dag i dag tror jeg det blir film.... burde absolutt gått en tur og fått litt Dvitamin siden sola skinner - men er 10 minusgrader ute :S
Gulljentene Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 "10 dager igjen til termindato og energien er helt på bånn!! Bare sitter å venter og stirrer ut i luften..og sovner litt. Ser og tenker på alt som kunne vært gjort rundt meg, men får ikke til noen ting. Frustrerende... Har så lyst at det skal skal skje noe nå sånn at graviditetsplagene går over og jeg kan bli frisk og rask igjen. Men det kan jo fortsatt gå to uker og vel så det. Burde vel prøve å gjøre NOE i dag.." Her signerer jeg glatt ALT!!!!!!! hehe... For jeg har neimen ikkemange chores pr dag som jeg faktisk gjennomfører *rødme*. Er rett og slett litt handlingslammet! Har handlet inn alle julegaver utenom 2 stk, pakket inn og skrevet til/fra på over halvparten av dem også, gjort klart alt til baby kommer, leser bok, sover/ligger og døser så lenge jeg får til om morgenen, "bimmer", kanskje går en tur. Er ingen husmor akkurat, så dermed ingen bakemester og håndarbeid er det jeg fikk dårligst karakter i på skolen, liker ikke å se på daytime tv(er så mye dritt) - så her er det fint lite å finne på. "KOM DEG UT NÅ; BABY!", er alt jeg kan si
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 25. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2010 He, he kanskje litt slemt å si høyt...men jeg er så glad jeg ikke er alldeles alene om å vokse fast:-) Var hos jordmor i dag og da fikk jeg konstatert at det er lov å si jeg er DRITT LEI!! He, he, Gleder meg til å ligge på magen, se bena mne igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå