Gå til innhold

Herregud, hva skjer? Mister jeg melka?? Samme som ammedebatten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste dagene har liksom ikke brystene fylt seg opp. Jeg ammer, og donerer i tillegg daglig 100-300 ml til sykehuset. Men de siste dagene har jeg ikke hatt sjans til å pumpe noe ekstra, og når jeg pumper to timer etter at mini har tømt brystet får jeg til sammen 50 ml!?! Vanglivis har det vært ca 100-150 ved pumping i tillegg til at han har spist seg mett. Nå kjører jeg på og pumper kjempeofte for å se om dette hjelper.

Merker at han sutrer og ikke får i seg nok. Nå går selvsagt all pumpemelk til han, men hva i alle dager har skjedd? Han er 5 mnd. Jeg nattammer også. Kjenner jeg blir litt stressa på om jeg skal miste melka nå..

Noen gode råd for å unngå dette? Skjønner ikke hva som plutselig skjer her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her og, min er snart 7mnd.

Får ikke i seg nok så jeg må gi tillegg.

Trikset er jo å pumpe ofte for å få igang produksjonen, men hvis du nå stresser veldig med dette så kan det jo påvirke litt kanskje?

Prøve å slappe av, tenke at det kommer mer om noen dager?

ellers vet jeg ikke.

Gruer meg til den dagen jeg ikke kan amme mer, det er jo så koselig!

Skrevet

Så det eneste man kangjøre for å få opp produksjonen er å amme døgnet rundt eller pumpe?

Min jente er sulten hele kvelden uansett hvor lenge hun sutter på puppen...

Skrevet

Det samme skjedde med meg da babyen var 5 mnd. Det var en slitsom periode, men jeg ammet ofte og pumpet for å tømme brystet helt annenhver time i 2 dager og i tillegg hver 3 time på natten. Det funket fint det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...