Margarita -- Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Er på do flere ganger om dagen, og får pressa ut litt, og det er litt varierende konsistens... Er dette normalt? Føler sånne "må på do" smerter ofte, men usikker på om det kommer av "fulle tarmer" eller andre årsaker...? Er jo tross alt på do med jevne mellomrom, selv om det som kommer ikke er til å rope hurra for;)
mariabee Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 kjenner meg veeldig igjen der ja.. Nå har jeg riktignok UVI femte uka på rad, så det har vel noe med saken å gjøre hos meg. Samtidig ligger nurket helt nede, så der e godt press derfra og. Og vil tro når vi først har vent oss til å gå ofte på do, ja da må vi bare fortsette med det:)
Margarita -- Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 hehe, jeg mener ikke tisse altså... Heller bæsje for å si det sånn!
Puppemamma Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 jeg er skikkelig ustabil i magen og har varierende konsistens ja. håper det kan være noe mer enn bare magevondt vi får krysse fingrene
KEJ78 Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Prøv å unngå å presse når du kanskje ikke må på ordentlig...Obs obs, plutselig kommer hemorroidene... Snakker av erfaring..
Margarita -- Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 Men føler dere at dere må på do hele tiden? Det kommer jo normal mengde i løpet av dagen, men det føles som det er et tonn til som må ut:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Hei! Dem siste dagene har jeg brått fått en sånn diare følelse ( smerte i magen) at jeg MÅ på do. Men når jeg setter meg der kommer det ingen ting... Kanskje bare en liten "klump" hehe.. Våknet på natten også av dette.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Tror nok det er fødsel rundt hjørnet for deg.. Denne konstante bæsje-trangen er somoftes starten på fødselen å de første 3 cm går seg til. Føll litt med å om du merker tegn til fostervann eller at denne bæsje-trangen beveger seg framover i magen så ring sykehuset.
Margarita -- Skrevet 24. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2010 Men jeg har jo 19 dager til termin enda da.... Det kan jo ikke skje enda, det tør jeg ikke negang håpe på!!=
Puppemamma Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 jeg har ikke føl at jeg må på do hele tiden enda nei, bare ustabil...
Gulljentene Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 I går før jeg skulle ut og gå meg en tur i sola så hadde jeg 3 turer på do før jeg kom meg avgårde fordi jeg fikk denne "OI! Nå er det nr.2 på do her-følelsen" Er 10 dager unna termin. Tenkte litt på det ei over her sa at jeg måtte passe meg litt for å presse for mye pga fare for hemoroider, så tok det litt easy Har vært veldig hard i magen i det siste, men det som kom ut i går var mer normalt Håper det var sånn "kroppens eget klyster" som de kaller det!
Oktobergutt2010:) Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Hadde den følelsen 3 dager før fødsel, samboer syns det var gøy at jeg måtte stå opp midt på natta for å sitte på do i 10 minutter uten at det skjedde noe, men kjente jeg måtte. Jeg lovet ham at "Bare vent, jeg er like rundt hjørnet av en fødsel..!" 3 dager senere kom lillegutt, 3 uker før tida. Så alt går ann! Det er jo bevist at det har en sammenheng, så....kanskje...?
Student89 Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Kjenner meg veldig igjenn. Får plutselig sånn diare følelse i magen, så setter jeg meg på do, og det kommer ingenting. Jeg tenkte jeg kanskje hadde fått forstoppelse jeg. Men når det først kommer avføring er jo den helt normal (litt bløt). Har hatt det sånn i 2-3 dager nå. Og for å si det sånn, er jo helt unormalt at jeg har avføring hver dag, fordi hele svangeskapet har avføringen ver veldig treg!! Jeg har akkurat 14 dager igjen til terminen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå