swing Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Synes dere magen ble mindre da den begynte å synke? Og når er det vanlig at magen synker?? Jeg er førstegangs ja, og lurer jo på alt mulig Jeg er 34+6 i dag, og synes plutselig magen min er så langt ned og at den virker mindre. I dag var det jo også mye lettere enn det har vært på ukesvis å få knytt skoene, samtidig som presset på blæra har økt og det kjennes som jeg må på do HELE tida Det er jo ikke så ulogisk for meg at dette henger sammen, men opplever dere det samme?
Lillemy89 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 min mage sank i uke 31. og da syns jeg også den ble mindre enn den hadde vært tidligere. og trykket på blæra økte en god del hos meg, hodet var så langt ned i bekkenet at det presset ganske bra på blæra. men det jeg syns var best, var at jeg ikke hadde så mange sure oppstøt lengre, og jeg følte meg ikke så "kvalt". men jeg vet ikke helt når det er "normalt" at magen skal synke. har hørt alt ifra uke 31- til den nesten er ute =P
magica fra tryll Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg synes det føles sånn du beskriver når ungen legger seg med hodet ned. Det skjer jo ofte rundt den tiden....
Margarita -- Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Hvis man ser på symfyse kurven på skjemaet vi har, ser vi at symfyse målet flater ut rundt uke 40.. Det er da magen skal "synke" sa jordmor til meg! Det andre er visst at ungen legger seg med hodet ned, eller fester seg. Men mange opplever jo at magen faller ned og alt blir lettere før den tid! Magen min "sank" i uke 33, men nå har den steget opp igjen....
bambi - stolt mamma Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Magen min har ikke sunket, og jeg er 39 uker i morgen. Magen er mer firkantet spør du meg. Ligger høyt oppe med rompa, så det er det som gjør det regner jeg med..? Men hodet er festa og alt er bra
swing Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 Ja, hodet har ligget ned i mange uker, men jeg lurer på om det kan ha festet seg nå, for jeg kjenner at bekkenet utvider seg. *vondt i "tissen"*! Det har nok en sammenheng alt dette ja, godt å høre andres opplevelser av alt dette nye som skjer med kroppen! Takk for svar! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå