Gå til innhold

Herregud, hva skjer? Mister jeg melka??

Anbefalte innlegg

Siste dagene har liksom ikke brystene fylt seg opp. Jeg ammer, og donerer i tillegg daglig 100-300 ml til sykehuset. Men de siste dagene har jeg ikke hatt sjans til å pumpe noe ekstra, og når jeg pumper to timer etter at mini har tømt brystet får jeg til sammen 50 ml!?! Vanglivis har det vært ca 100-150 ved pumping i tillegg til at han har spist seg mett. Nå kjører jeg på og pumper kjempeofte for å se om dette hjelper.

Merker at han sutrer og ikke får i seg nok. Nå går selvsagt all pumpemelk til han, men hva i alle dager har skjedd? Han er 5 mnd. Jeg nattammer også. Kjenner jeg blir litt stressa på om jeg skal miste melka nå..

Noen gode råd for å unngå dette? Skjønner ikke hva som plutselig skjer her.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142599837-herregud-hva-skjer-mister-jeg-melka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det aller beste rådet er ihvertfall å ikke stresse. Forøvrig har jeg ikke noen erfaringer å komme med i så måte annet enn å snakke med en ammehjelper.

Vedr stress: fikk beskjed på sykehuset at vi som var dausjuke aldri hadde problemer med produksjonen fordi vi ikke rakk å bekymre oss over det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...